Chivas Regal, liderul mondial în categoria de super-premium whisky, lansează un design nou pentru Chivas Regal 12 Year Old. Noua sticlă, împreună cu noul ambalaj, vor fi disponibile în magazine începând cu luna noiembrie 2015.
Varianta modernă a sticlei Chivas Regal 12 Year Old se dinstinge printr-o nouă formă, marcată prin înălțarea umerilor, subliniindu-se astfel prestigiul brandului, unul dintre cele mai apreciate whisky-uri scoțiene din lume. Noul design celebrează istoricul și valorile emblematice ale brandului: generozitate, camaraderie și lux, reinterpretându-le într-un mod contemporan.
Pentru a sublinia camaraderia, valoare ce stă la baza brandului, sticlei i-au fost adăugate semnăturile fondatorilor James și John Chivas.
Simbolul brandului a devenit mai proeminent, oferind o notă clară de modernitate acestui clasic al whisky-urilor.
De asemenea, ambalajul cutiei a fost stilizat păstrând elementele vizuale care amintesc istoricul Chivas, acestea fiind reliefate pentru a adăuga un plus de textură ambalajului. În plus, eticheta ilustrează o grafică simplificată, în acord cu întregul design creat.
„Noul design transmite dorința noastră de continua tradiția brandului, făcând-o cunoscută într-un mod și mai atrăgător pentru gentelmenii moderni. Pentru mulți dintre aceștia, Chivas Regal 12 Year Old reprezintă primul contact cu brandul. Suntem entuziasmati să dezvăluim acest aspect modern care reușește să transmită esența Chivas Regal, definită prin măiestrie și eleganță.”, susține Radu Moldovan-Petrut, Marketing Director Pernod Ricard România.
Mai mult decât atât, noua sticlă Chivas Regal 12 Years Old a fost creată și din dorința de a veni în întâmpinarea acelor gentelmeni moderni care își urmăresc idealurile ghidându-se după valorile Chivas, pentru care succesul în afaceri înseamnă și dorința de a schimba în mod pozitiv lumea în care trăiesc. Pentru aceștia, orice oportunitate de a inova este echivalentă și cu oportunitatea de a oferi înapoi comunității mai mult decât ceea ce primesc.
Pentru a încuraja spiritul antreprenorial și simțul etic deopotrivă, Chivas aduce pentru prima dată în România competiția globală de antreprenoriat cu impact social The Venture. Anul acesta, oamenii de afaceri români vor concura alături de antreprenori din toată lumea, în cursa pentru milionul de dolari pus în joc, având șansa de a primi sprijin financiar și de a obține recunoaștere internațională. Pentru a putea concura în etapa globală alături de cele mai bune 20 de business-uri din întreaga lume, antreprenorii români trebuie să se înscrie pe site-ul www.TheVenture.com până pe 31 octombrie.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
