Pe 5 mai, Claudiu Dorcioman s-a alăturat echipei DRIM Daniel Distributie FMCG în calitate de director general adjunct. Competențele noului lider, cu 20 de ani de experiență în industria FMCG, vor contribui la dezvoltarea în continuare a unuia dintre principalii distribuitori FMCG din România, care deservește, printre altele, magazinele Froo.
Experiența profesională a lui Claudiu Dorcioman include PepsiCo – atât în România, cât și în Germania. Pe parcursul carierei sale, a ocupat 11 funcții cheie. A gestionat echipe, distribuția și canale complexe de vânzări, dezvoltând strategii comerciale și modele de parteneriat care au determinat creșterea durabilă a companiei. În ultima funcție ocupată, a gestionat HoReCa, comerțul tradițional și canalul de benzinării din Germania, fiind responsabil de P&L, dezvoltarea pieței și promovarea comercială în mai multe categorii. Acum își va pune în valoare competențele în noul său job.
„Sunt încântat să mă alătur acestei echipe dinamice de la Drim și să mă lansez într-o industrie atât de interesantă și plină de posibilități! Abia aștept să pun la dispoziție entuziasmul și energia mea, să lucrez mână în mână cu colegii mei extraordinari și să stabilesc relații semnificative cu partenerii noștri. Împreună, sunt convins că vom realiza lucruri incredibile și vom stimula inovarea în lumea distribuției!” declară Claudiu Dorcioman.
În calitate de director general adjunct, acesta raportează direct lui Radu Trandafir, director general al DRIM Daniel Distributie FMCG.
„Mă bucur foarte mult că echipei noastre s-a alăturat Claudiu și sunt sigur că împreună vom schimba piața distribuției din România. Competențele și experiența lui Claudiu vor completa competențele și experiența restului echipei noastre. De asemenea, energia și dinamismul său vor impulsiona DRIM către următorul nivel de dezvoltare” subliniază Radu Trandafir.
DRIM Daniel Distributie este una dintre cele mai mari rețele de distribuție de produse FMCG de pe piața românească, cu peste 800 de angajați în prezent. De-a lungul celor peste 30 de ani de activitate, compania a dezvoltat o structură logistică extinsă, care aprovizionează aproximativ 13.000 de magazine tradiționale. În 2024, Grupul Żabka a achiziționat o participație majoritară în DRIM, ceea ce i-a permis să se extindă pe piața românească sub marca Froo.
Zabka
Grupul Zabka este ecosistemul de conveniență suprem, cu misiunea de a crea valoare prin simplificarea vieții de zi cu zi a oamenilor. Grupul deservește un număr tot mai mare de consumatori care caută comoditate și promovează o abordare responsabilă față de produse, ambalaje, clienți, francizați, furnizori și mediul înconjurător.
Ecosistemul cuprinde cel mai important retailer de proximitate din Polonia, cu peste 11.000 de magazine fizice (la 31 decembrie 2024) operate în sistem de franciză, completate de magazine autonome Żabka Nano, deschise 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Grupul dispune, de asemenea, de o ofertă digitală avansată și în continuă evoluție pentru clienți. Operațiunea Maczfit livrează consumatorilor care caută alimente convenabile și sănătoase, preparate la calitate de restaurant, iar Dietly este o piață online de soluții alimentare D2C de top. Activitatea de eGrocery a Grupului este operată prin două mărci: Jush! și delio. În 2024, Grupul Żabka a intrat pe piața foarte atractivă din România prin achiziționarea DRIM Daniel Distributie, o companie lider în distribuția de produse de larg consum. De asemenea, a lansat un nou lanț modern de magazine de proximitate în România sub marca Froo.
Din octombrie 2024, acțiunile companiei sunt listate pe piața principală a Bursei de Valori din Varșovia.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
