Coca-Cola lansează două noi variante răcoritoare: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde

Coca-Cola lansează în România nu una, ci două variante noi de băuturi cu aromă revigorantă de citrice. Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde aduc, începând cu luna aprilie, o nouă experiență savuroasă celor care iubesc gustul delicios și inconfundabil Coca-Cola și nu numai. 

coca-cola

Preferințele consumatorilor sunt la fel de variate ca playlisturile pe care le ascultă. Așa cum unora le plac vacanțele la mare, dar se bucură și de un weekend la munte, așa cum unii își planifică în cele mai mici detalii ziua, dar se lasă și purtați de spontaneitate sau așa cum unora le place culoarea roșie, dar vor să poarte și verde sau galben, tot așa sunt și preferințele oamenilor, iar o singură variantă nu e de ajuns.

Ideea de a lansa cele două noi produse

Compania crede că cei care apreciază aromele fresh, de citrice, în băuturile cola, și care vor să încerce gusturi noi nu trebuie să se mulțumească doar cu o singură opțiune. Așa s-a născut ideea de a lansa în același timp două noi variante savuroase: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde, sub ideea creativă „Când un twist nu e de ajuns”.

Suntem încântați să le oferim celor care iubesc gustul unic Coca-Cola nu una, ci două variante prin care se pot bucura de băutura preferată într-o experiență fresh și delicioasă. Invităm consumatorii să încerce ambele variante și să le savureze pe fiecare în funcție de moment. Pentru că o singură aromă favorită nu e de ajuns pentru cât de diverse sunt gusturile lor.” – Iuliana Nedelcu, marketing director Coca-Cola România.

Noile băuturi fac o pereche care se completează și vor fi comunicate împreună în campania de marketing. Ambele băuturi vor fi disponibile pe rafturile din România începând cu luna aprilie, în ambalaje din PET reciclat de 500 ml și 2l, dar și la doze de 330 ml.

Compania Coca-Cola

Este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Portofoliul include și Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, compania deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *