Coca-Cola a fost recompensată pentru designul ambalajului

Coca-Cola a câştigat două premii în cadrul Mobius Awards, care premiază anual designul remarcabil în mai multe categorii, inclusiv publicitate outdoor, ambalaj, punct de vânzare, imprimare, televiziune şi multe altele. Coca-Cola a câştigat două premii, din cinci categorii la care fusese nominalizată, pentru ambalajele dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă şi verii anului 2010. De asemenea, ambalajul dedicat Jocurilor Olimpice a mai câştigat „Best of Show”, cea mai mare distincţie acordată în cadrul Mobius Awards, cu un singur beneficiar ales din câştigătorii celor 10 categorii.

Ambalajul Coca-Cola dedicat Jocurilor Olimpice de Iarnă a mai fost apreciat şi în cadrul International Food and Beverage Creative Excellence Awards, FABulous Awards, Pentawards şi Cannes Design Lions.

Premiile Mobius au fost create în 1971 în Chicago de către JW Anderson, fiind parte integrantă a Festivalului American al Reclamelor din Radio şi Televiziune. Din 2001, Mobius s-a aflat sub conducerea lui Lee W. Gluckman Jr. Accesul este asigurat profesioniştilor din mai mult de 25 de ţări şi sunt evaluaţi de un grup de experţi internaţionali. Punctele acordate au la bază creativitatea şi eficienţa produsului şi a ambalajului.

Foto: thecoca-colacompany.com

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Coca-Cola a fost recompensată pentru designul ambalajului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: