Coca-Cola România a înregistrat o creștere a veniturilor în volum cu 6% în anul 2017

Coca-Cola România a înregistrat o creștere a veniturilor în volum cu 6% în anul 2017, conform ultimelor rezultate financiare raportate de Coca-Cola HBC.

Coca-Cola HBCSunt norocos să preiau un business care funcționează atât de bine și care are o direcție strategică clară. 2017 a fost un an excepțional pentru noi și suntem mulțumiți că am livrat o creștere puternică în volum și în cifra de afaceri, demonstrând un progres signifiant pentru obiectivele noastre până în 2020.”, a declarat Zoran Bogdanovic, CEO Coca-Cola HBC.

În România, veniturile în volum au crescut cu 6% în anul 2017, având rezultate puternice pe toate segmentele. Băuturile carbogazoase de la mărcile Coca-Cola și Fanta au crescut cu aproximativ 5%, iar Sprite a scăzut cu aproximativ 5%. Schweppes a avut o creștere de aproximativ 1-2%, iar băuturile necarbogazoase au avut creșteri de 8-9%.

IT & Mobile Days – super oferte la cele mai smart tehnologii

Coca-Cola România a anunțat în anul 2017 o nouă poziționare strategică a companiei – „O companie pentru toți” – prin intermediul căreia compania îşi reafirmă angajamentul de a le oferi consumatorilor săi opțiuni pentru fiecare stil de viață și moment de consum, de la băuturi carbogazoase, la sucuri și ape minerale, într-o paletă variată de ambalaje.

Coca-Cola

Compania este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZETEA și Del Valle. În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, compania deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Coca-Cola România a înregistrat o creștere a veniturilor în volum cu 6% în anul 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: