Compania Coca-Cola anunță lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reunește variantele Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr sub o versiune actualizată a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat în întreaga lume în 2016.
Noul design este simplificat, eliminând elementele suplimentare precum discul roșu, pentru a sublinia, într-un mod unitar la nivel global, elementele emblematice ale brandului. Ca o metaforă vizuală pentru abordarea optimistă a brandului (upliftment), noul design plasează logo-ul în partea de sus a etichetei.
Design-ul are la bază culoarea originală și universal recunoscută a brandului, roșu – semnalizând gustul autentic, delicios și răcoritor. Atunci când roșu vine alături de inscripția în stil Spencerian, pe alb, este vorba despre Coca-Cola Gust Original. Combinația dintre roșu și scrisul negru definește varianta Coca-Cola Zero Zahăr, acest element fiind un nou mod de a diferenția varianta Zero Zahăr, alături de alte detalii, precum capacul negru al sticlei.
Obiectivul este acela de a oferi un mod simplu și intuitiv de identificare a variantelor Coca-Cola, celebrând, în același timp, logo-ul. Noul design actualizat va fi disponibil pentru prima dată pe ambalajul de Coca-Cola Zero Zahăr, care lansează, totodată, o rețetă nouă, cu un gust delicios și răcoritor, ce aduce această variantă mai aproape de Coca-Cola Gust Original.
O nouă campanie de marketing
O nouă campanie de marketing vine să susțină lansarea noii rețete Coca-Cola Zero Zahăr. Campania “Cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum?” invită publicul să dezbată și să încerce produsul, înainte de orice decizie. Este o întrebare simplă, care exprimă mult: Este posibil ca noua Coca-Cola Zero Zahăr să fie, pentru unii dintre consumatori, cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum?
Campania explorează această dezbatere prin spotul TV, conținut video digital și componenta out-of-home și invită consumatorii și creatorii de conținut, deopotrivă, să se alăture dezbaterii pe rețelele sociale. Campania a fost creată în parteneriat cu agenția Mercado McCann.
Noua rețetă, noul design și campania de marketing, dedicate Coca-Cola Zero Zahăr, au fost deja lansate în Europa și America Latină. Actualizarea design-ului de marcă se va desfășura pe parcursul anului 2021 la nivel global, toate variantele urmând să facă tranziția completă către acest design în 2022.
Compania Coca-Cola
Producătorul este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări. Misiunea companiei este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul companiei include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata, iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, producatorul deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România şi partenerul său, HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa companiei în România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare

Coca Cola Zero Zahăr are alt gust față de Coca Cola Gust Original😱😱😱😍😄😃🤣😂😁😀😆😲
Au schimbat și Coca Cola Gust Original, Coca Cola Zero Zahăr Lămâie Verde, Coca Cola Zero Zahăr Cireșe???
Da!
Au schimbat toate felurile de Coca Cola pe bune
Coca Cola Real Magic😱