Compania Coca-Cola lansează FUZETEA în România

Compania Coca-Cola începe anul cu o lansare importantă pe piața din România: FUZETEA, un brand care se adresează consumatorilor în căutare de momente de relaxare. FUZETEA este o fuziune între extractul de ceai, suc de fructe și plante aromatice.

Coca-ColaCu un succes important la nivel global, FUZETEA aduce o fuziune neașteptată între extractul de ceai, suc de fructe și plante aromatice care, împreună, creează o experiență unică și complexă, perfectă pentru momentele de liniște și de relaxare.

Lansarea pe piața europeană a FUZETEA, un brand apreciat deja în peste 52 de țări la nivel global, a însemnat și adaptarea la gusturile și preferințele de consum locale. Astfel, consumatorii români se pot bucura de un moment special de relaxare, alături de cele cinci variante FUZETEA: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits,  Black Icetea Mango Pineapple.

Una dintre marile provocări pentru brandurile și companiile de astăzi este să rămână relevante și să se adapteze la preferințele, nevoile și stilurile de viață din ce în ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea FUZETEA pe piața din România este o oportunitate de a le oferi clienților noștri produse și gusturi noi, în cât mai multe ocazii de consum și un pas hotărât în călătoria noastră spre a deveni <<o companie pentru toți>>. Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o creștere fulminantă în ultimii ani, sincronizându-se perfect cu dorința noastră de a le oferi consumatorilor băuturi care să devină parte din viața lor”, spune Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România.  

Lansarea brandului FUZETEA va fi susținută de o investiție semnificativă într-o campanie complexă de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs. Campania de promovare declinată 360 de grade susține și amplifică ideea centrală a brandului – fuziunea ingredientelor din FUZETEA le oferă consumatorilor o revitalizare a simțurilor și pauze mai plăcute.

FUZETEA este o fuziune unică de extracte de ceai, arome de fructe, ierburi aromatice și alte ingrediente, care le oferă consumatorilor un gust de ceai complex, proaspăt și actual, o alternativă premium în categoria ceaiurilor ready-to-drink.

Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Compania Coca-Cola lansează FUZETEA în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: