În cel mai recent raport financiar, Coca-Cola HBC România a anunțat că a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 5%, în primul semestru al acestui an, față de anul precedent, menținând tendința de creștere pe ultimele 10 trimestre.
în ţarile emergente, compania și-a continuat tendința pozitivă, înregistrând o creștere de 1,9% în prima jumătate a anului 2017, determinată în principal de Ucraina, România și Serbia.
Conform raportului, băuturile carbogazoase au înregistrat o creștere cu 1,8% în prima jumătate a anului 2017, după o creștere cu 0,9% în perioada anterioară.
Performanțele bune din majoritatea piețelor, în special cele din Ucraina, România, Republica Cehă, Ungaria și Irlanda, au compensat scăderile din Italia și Nigeria. De asemenea, ceaiul rece a scăzut în acest prim trimestru cu 6,4%, declinul fiind determinat de Rusia și Elveția, pe când în România, Ungaria și Bulgaria s-au înregistrat rezultate pozitive.
În România, vânzările au crescut cu aproximativ 5%, menținându-și tendința pozitivă în ultimele 10 trimestre consecutive. Băuturile carbogazoase au înregistrat o creștere tot de aproximativ 5%, determinată de lansarea Coca-Cola Lime și de noua formulă a Coca-Cola Zero. Vânzările de apă au crescut cu aproximativ 2%, iar cele pentru ceaiul rece cu aproximativ 9%, ajutat de lansarea unui nou gust.
În luna iulie 2017, Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria locală de băuturi, a inaugurat cea mai recentă investiție, în valoare de 7 milioane de euro: o linie de producție de mare viteză pentru îmbutelierea dozelor, în fabrica de la Timișoara, cu o capacitate maximă de producție de 90.000 doze/oră.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
