Coca-Cola invită consumatorii să celebreze Jocurile Olimpice 2012 prin campania globală – Move to the Beat

Coca-Cola a lansat campania Move to the BeatTM prin care va oferi iubitorilor sportului din peste 100 de ţări experienţe memorabile.

Campania reprezintă cel mai amplu program de comunicare dezvoltat de către Compania Coca-Cola, la nivel global, în cei 84 de ani de parteneriat şi implicare în Jocurile Olimpice.

„Conceptul campaniei Move to the Beat porneşte de la îmbinarea perfectă dintre muzică şi sport pentru a inspira tinerii din întreaga lume să adopte mișcarea ca parte din stilul lor de viață. Regăsim în sporturi atât de multe ritmuri naturale, încât putem spune că sportul înseamnă muzică. Atleţii din spotul TV sunt mai mult decat sportivi, împreună formează o orchestră, care ne introduce în atmosfera Jocurilor Olimpice.”, declară Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs România și Moldova.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Coca-Cola invită consumatorii să celebreze Jocurile Olimpice 2012 prin campania globală – Move to the Beat
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: