Coca-Cola lansează o campanie globală dedicată tinerilor

Campania Coca-Cola realizată de către Wieden+Kennedy Amsterdam conţine o reclamă de 30 de secunde şi un videoclip muzical interactiv, care vor fi disponibile pe www.coca-cola.com/music . Reclama va fi lansată pe canalele de televiziune la nivel global, fiind deja prezentată în Germania. Aceasta va rula pe 100 de pieţe până la sfârşitul anului. Data de lansare pentru campania din Marea Britanie nu a fost confirmată deocamdată.

Melodia campaniei a fost compusă special pentru acest eveniment de către trupa One Night Only, aceasta intitulându-se „Can you feel it?”. Videoclipul înfăţişează grupuri de tineri diferiţi deschizând sticle de Coca-Cola şi dansând în ritmul muzicii.

„Walls” a fost creată de o echipă a agenţiei ante-menţionate, care i-a inclus pe directorul artistic Matthew Jerret, copywriterul Sean Vij şi directorii de creaţie Mark Bernath şi Eric Quennoy. Compania de producţie a fost Biscuit Filmworks, iar regizorul a fost Christopher Riggert.

Jonathan Mildenhall, vicepreşedinte şi responsabil cu strategia de publicitate la nivel mondial în cadrul Coca-Cola, a declarat: „Adolescenţii sunt cel mai exigent public-ţintă în ceea ce priveşte creativitatea şi modul în care aceştia se implică, referitor la un brand sau la o campanie. Ei vor să interacţioneze şi să ia parte la crearea brandului, fiind o parte din discuţie. Acest program a fost conceput ţinând cont de datele pe care le-am strâns, permiţându-le adolescenţilor să vizualizeze, să participe şi să împărtăşească experienţele avute.

Această campanie muzicală este legată de activitatea muzicală a celor de la Maroon 5. Grupul a semnat pentru compunerea unui cântec pentru Coca-Cola, bazându-se pe materialul provenit de la fani in cadrul unui eveniment flux care va dura 24 de ore. Acest eveniment se va desfăşura la Londra în data de 22 martie.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *