Coca-Cola are un nou președinte de grup în Europa, Orientul Mijlociu și Africa

Compania Coca-Cola anunță numirea lui Nikos Koumettis în funcția de Președinte al grupului pentru regiunile Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA).

Coca-ColaNikos Koumettis îl înlocuiește pe Brian Smith, care a fost numit în funcția de Chief Operating Officer. Zona EMEA este cea mai mare și mai diversificată regiune a companiei Coca-Cola, cu 6 unități de afaceri, 120 de țări și o treime din populația lumii: 2,4 miliarde de persoane.

Nikos Koumettis este, în prezent, Președintele unității de afaceri din Europa Centrală și de Est (CEE), unde gestionează business-ul a 26 de țări, din Rusia până în Italia, inclusiv România.

Nikos Koumétis va fi urmat în funcția de Președinte CEE de către Lana Popovic, care este, în prezent, Franchise General Manager în regiunea Europa de Nord-Est. Anterior, Lana Popovic a deținut funcția de Franchise General Manager pentru Tările Baltice și Polonia. Lana Popovic, care s-a alăturat companiei Coca-Cola în 2001, a deținut o varietate de poziții în Europa de Est și Sud-Est, iar, din funcția nouă, îi va raporta direct lui Nikos Koumettis.

Nikos Koumettis este Președintele Companiei Coca-Cola în Europa Centrală și de Est și conduce operațiunile companiei din cele 26 de țări ale regiunii. Din această poziție, Koumettis a condus operațiunile companiei în regiunea Europa Centrală și de Sud, din 2011 până în 2016. Din acest rol, a supervizat operațiunile Coca-Cola în 23 de țări, inclusiv în statele membre ale Uniunii Europene, țările membre în Asociația Europeană a Liberului Schimb și Balcani.

De când s-a alăturat Companiei Coca-Cola, în 2001, Koumettis a ocupat funcția de Președinte al Companiei Coca-Cola în Canada. A fost, totodată, Președinte al companiei în regiunea Adriatică și Balcani, cu sediul la București, în perioada 2003-2008. În rolul său de președinte al acestei unități, el a dezvoltat afacerea în nouă țări diferite, printre care Bulgaria, România, Serbia și Croația, fiind responsabil pentru creșterea puternică a categoriei de băuturi ready-to-drink și a business-ului în această regiune. Anterior acestei poziții, Nikos Koumettis a fost Director General al Regiunii Mediteraneene de Sud-Est, cu responsabilități pentru Grecia și Cipru.

Înainte de a se alătura companiei Coca-Cola, a lucrat în marketing pentru Kraft Jacobs Suchard, și în Vânzări și Distribuție, cu o mare companie grecească, Elgeka. De asemenea, a avut și poziții în departamente comerciale și logistice pentru Papastratos S.A./Phillip Morris, cea mai mare companie de tutun din Grecia.

Nikos Koumettis deține o diplomă de licență în administrarea afacerilor la Colegiul American al Greciei și o diplomă de masterat în marketing internațional la Strathclyde Business School.

Lana Popovic este Director General al companiei Coca-Cola pentru Rusia, Polonia, Ucraina, Belarus, Letonia, Lituania, Estonia și Moldova. Lana Popovic lucrează pentru Coca-Cola din 2001, perioadă în care a ocupat inclusiv funcții de conducere în management, strategie și marketing.

În 2006, Lana Popovic a fost numită Director de Marketing pentru Croația și apoi pentru Bosnia și Herțegovina. A devenit Director de Operațiuni pentru Grecia în 2011. Un an mai târziu, a fost numită Director de Operațiuni pentru Europa de Sud-Est, cu responsabilități în șapte țări, inclusiv Grecia și Serbia.

În 2016, Popovic a fost numită Director General pentru Coca-Cola în Polonia și Marea Baltică. În 2017, a primit funcția de Director General al francizei din Europa de Nord, unde a fost responsabilă pentru creșterea economică pe termen lung a afacerii Coca-Cola în opt țări. Lana Popovic a obținut o diplomă în Economie de la Universitatea din Zagreb din Croația.

Coca-Cola

Coca-Cola este o companie de băuturi cu peste 500 de mărci în peste 200 de țări și teritorii. În plus față de brandurile Coca-Cola, portofoliul companiei include câteva dintre cele mai valoroase mărci de băuturi din lume, precum cele pe bază de soia – AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile si nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile si cafelele Godl Peak, sucuri și smoothie-uri complet naturale, sucurile Minute Maid, băuturile sportive Powerade, sucurile Simply, apa inteligentă, Sprite, apa cu vitamine și apa din nucă de cocos ZICO.

Compania își transformă constant portofoliul, de la reducerea zahărului din băuturile din portofoliu, la aducerea pe piață a unor produse noi și inovatoare. De asemenea, compania lucrează constant pentru a-și reduce impactul asupra mediului prin completarea apei și promovarea reciclării.

Împreună cu partenerii din îmbuteliere, compania angajează mai mult de 700.000 de persoane, contribuind la creșterea oportunităților economice în comunitățile locale din întreaga lume.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *