Coca-Cola lansează pe piața din România Cappy+, o nouă generație de băuturi premium

Coca-Cola lansează pe piața din România Cappy+, o nouă generație de băuturi premium, necarbogazoase, din sucuri de fructe și legume îmbogățite cu vitamine și minerale. 

coca-colaNoua gamă de produse poate fi găsită în magazine începând cu luna mai, în trei sortimente: Cappy+ Morning Plus, Cappy+ Cool & Smile și Cappy+ Antiox.

Cappy+ Morning Plus este un nectar obținut dintr-o combinație de fructe din concentrat (mere, portocale, kiwi, ananas, rodie și banane), îmbogățit cu vitamina C. Cappy+ Cool & Smile este un suc 100% din fructe din concentrat (portocale, mandarine și lamâie), fără zahăr adăugat, îmbogățit cu Magneziu. Cappy+ Antiox este un suc 100% din fructe și legume din concentrat (mere, struguri, sfeclă roșie, morcovi negri, capșuni, coacăze, mure, lămâie), fără zahăr adăugat, îmbogățit cu Vitamina E.

Cappy+ combină bunătatea esențială a naturii cu un amestec fin de fructe și legume. Într-un ambalaj premium, noul produs vine cu un gust delicios, recomandat pentru toate momentele de consum. Cappy+ este disponibil în ambalaje de 250 și 800 de ml.

Produsul intră pe piață cu o comunicare jucăușă și îndrăzneață, adaptată atât pentru mediile online, cât și cele offline. Sub sloganul Pune „bun” în „Bună Ziua”, produsul se adresează persoanelor active, care vor să aibă un stil de viață echilibrat și să-și asigure un “Plus” exact atunci când au mai mare nevoie. Cappy+ le oferă tuturor ocazia de a experimenta un gust complex, în timp ce se bucură de ingredientele nutritive, vitaminele și mineralele de care au nevoie pe tot parcursul zilei.

Lansarea Cappy+ va fi susținută de o campanie integrată de comunicare ce va include digital & social media, sampling și activări speciale în magazin.

Coca-Cola

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,841 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Coca-Cola lansează pe piața din România Cappy+, o nouă generație de băuturi premium
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: