Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunță schimbări în conducerea operațiunilor din țara noastră, desemnând un nou Country Manager. Compania va fi coordonată de Mark Docherty, care preia rolul de la Paris Nikolopoulos odată cu încheierea mandatului său.
“Mă alătur cu mult entuziasm echipei din România, o piață unde Coca-Cola are o prezență puternică, de peste 32 de ani, și unde compania este recunoscută drept un lider în foarte multe arii – de la marketing, la portofoliul de băuturi, de la inovație la dezvoltare sustenabilă. Obiectivul meu este să susțin echipa locală în consolidarea acestui statut, ducând în același timp lucrurile la următorul nivel, cu accent pe domeniile principale ale afacerii pentru a susține o creștere sustenabilă a business-ului în continuare.” – Mark Docherty, Franchise Country Manager, Coca-Cola România.
Cu o carieră dezvoltată în diferite sectoare ale industriei băuturilor, Mark Docherty vine în România cu o vastă experiență internațională în domeniile marketing și comercial. Și-a început călătoria profesională în Marea Britanie, apoi s-a mutat în Australia și Singapore, lucrând la acel moment pentru The Heineken Company. În 2013, în Singapore, s-a alăturat Companiei Coca-Cola și de atunci, a ocupat diverse poziții locale și regionale în Asia de Sud-Est și Europa.
În cel mai recent rol al său în companie, de Country Manager Adria (Croația, Bosnia-Herțegovina și Slovenia), Mark a obținut, alături de o echipă puternică, rezultate record în toate cele 3 țări, în linie cu angajamentele pe care și le-a asumat. Din luna februarie a acestui an, Mark Docherty și-a asumat responsabilități extinse și a ocupat și poziția de Country Manager Bulgaria.
Mark Docherty îi va succede la coordonarea operațiunilor locale lui Paris Nikolopoulos, care a deținut acest rol începând cu toamna lui 2019. Paris a coordonat activitatea Cola-Cola România într-o perioadă marcată de provocări, dar și de tranziția Companiei Coca-Cola către o nouă structură organizațională în Europa. Paris a susținut echipa locală în traversarea perioadei dificile generate de pandemia Covid-19 și revenirea business-ului după această perioadă, precum și implicarea în comunitate și progresele constante către obiectivele de sustenabilitate ale companiei.
Coca-Cola
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2021, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 519 de milioane de euro, echivalentul a 0,22% din PIB-ul României.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail