Coca-Cola România anunță schimbări în conducerea operațiunilor locale

Coca-Cola România anunță schimbări în conducerea operațiunilor locale. Nicoleta Eftimiu a fost numită la conducerea operațiunilor Companiei Coca-Cola din Europa Centrală. Activitatea Coca-Cola România va fi coordonată din această toamnă de Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager. 

Coca-ColaDin poziția de Franchise Director Central Europe, Nicoleta Eftimiu va coordona, începând cu această toamnă, activitățile companiei desfășurate la nivelul celor 6 țări din regiune: Elveția, Austria, Liechtenstein, Cehia, Slovacia și Ungaria, continuând strategia de dezvoltare a companiei. Promovarea Nicoletei Eftimiu vine ca urmare a rezultatelor excepționale obținute după doar doi ani și nouă luni petrecuți la conducerea operațiunilor locale, fiind de altfel prima femeie care a ocupat poziția de Country Manager Coca-Cola România. 

Un spirit explorator e mereu în căutarea unei noi aventuri. Cea pe care o încep presupune multe schimbări. Sunt mândră să preiau o funcție regională în cadrul grupului Coca-Cola, venind dintr-o țară recunoscută pentru performanțele remarcabile. Am multe planuri, multă energie și deschid acest nou capitol în cariera mea cu dorința de a experimenta cât mai mult și de a pune curajul la baza cât mai multor inițiative. Aceste schimbări vin insă la pachet și cu o certitudine: voi rămâne mereu legată sufletește de echipa din România, de oamenii pasionați și tenace alături de care am depășit obstacole și m-am bucurat de fiecare succes.”Nicoleta Eftimiu, noul Franchise Director Central Europe.

Mandatul din Romania va fi preluat de Paris Nikolopoulos, care a ocupat anterior poziția de Franchise Country Manager pentru Coca-Cola Elveția. Paris vine cu 15 ani de experiență în Sistemul Coca-Cola și va continua să susțină viziunile globale ale companiei, concentrându-se pe identificarea de noi oportunități de diversificare a portofoliului de produse, continuarea politicii de sustenabilitate a companiei, dar și pe dezvoltarea profesională a echipei. 

 “România este una dintre cele mai importante piețe pentru Sistemul Coca-Cola, cu o dezvoltare rapidă și multe idei inovatoare, de succes, în ceea ce privește portofoliul de produse și strategiile de marketing. Este o onoare pentru mine să preiau conducerea Coca-Cola România și să lucrez cu o echipă atât de talentată și entuziastă cum este cea de aici. Pentru mine, această nouă funcție este o ocazie grozavă să cunosc îndeaproape o piață atât de interesantă și de vastă cum este cea românească. Vom continua strategia de inovare a produselor și vom rămâne puternic implicați în comunitate, în acord cu filozofia noastră de a avea un impact pozitiv în țările unde ne desfășurăm activitatea” – Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager, Coca-Cola România.

Nicoleta Eftimiu s-a alăturat Sistemului Coca-Cola în urmă cu 16 ani, inițial în echipa Coca-Cola HBC România, unde a ocupat poziția de Category Manager Stills and New Business. A făcut apoi pasul către Coca-Cola România, ocupând, în cei 15 ani alături de echipă, atât poziții locale, cât și regionale – de la Brand Manager, până la Marketing Director.

La începutul anului 2017, Nicoleta Eftimiu a fost desemnată să conducă operațiunile locale ale Companiei Coca-Cola, devenind prima femeie care a ocupat cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei din România. Cu o viziune centrată pe dezvoltarea oamenilor și pe inovare în toate aspectele business-ului, Nicoleta a reușit să consolideze poziția României la nivel de grup, aceasta regăsindu-se astăzi printre cele mai performante piețe ale companiei în Europa Centrală și de Est. 

Sub conducerea sa, Coca-Cola România a lansat strategia de dezvoltare “O companie pentru toți”, prin care își propune să răspundă cât mai bine nevoilor în continuă evoluție ale publicului de astăzi. Începând de la extinderea portofoliului cu numeroase noi produse, până la comunicarea și experiențele oferite fiecărui consumator, totul a stat sub semnul inovației, curajul Nicoletei și deschiderea către noi orizonturi stând la baza performanțelor sale. Fie că este vorba despre inițiative locale lansate în premieră globală (Coca-Cola Specialty), sau idei de marketing care au făcut înconjurul lumii, devenind concepte implementate astăzi la nivel regional și nu numai (Coca-Cola Bracelet), echipa României a livrat de-a lungul mandatului său câteva dintre cele mai perfomante campanii. De altfel, recunoașterea solidă obținută de-a lungul timpului pentru rezultatele din marketing și comunicare la competiții și festivaluri de profil a reușit să consolideze imaginea României, considerată astăzi un hub regional de inovație la nivelul Sistemului Coca-Cola.

Dincolo de rezultatele excepționale obținute la nivel de business, Nicoleta Eftimiu este unul dintre liderii dedicați echipei sale, investind constant în dezvoltarea personală și profesională a colegilor, fapt care i-a adus recunoaștere la nivelul întregii regiuni. Nicoleta a obținut doi ani la rând cele mai bune rezultate în ceea ce privește rata de engagement în răndul colegilor săi, pe baza chestionarelor interne desfășurate anual.

Paris Nikolopoulos are o vastă experiență în cadrul Sistemului Coca-Cola, unde a ocupat, în ultimii 15 ani, atât poziții locale, cât și regionale. În perioada 2004-2013 a activat în cadrul Coca-Cola HBC Elveția, ultima poziție deținută in cadrul organizației fiind cea de Chief Financial Officer. În 2013 s-a alăturat Companiei Coca-Cola, divizia Central Europe, în calitate de Commercial Finance Director, iar în martie 2016 și-a extins responsabilitățile, fiind promovat în funcția de Franchise Country Manager Elveția. 

În această poziție, Paris Nikolopoulos a avut un rol-cheie în dezvoltarea businessului, concentrându-se pe implementarea strategiilor companiei în contextul realităților locale. Alâturi de echipa elvețiană si împreună cu partenerii de sistem Coca-Cola Hellenic, Paris a susținut procesele de diversificare a portofoliului, adaptat trendurilor de consum și orientat spre nevoile publicului larg. Totodată, una dintre priorități a fost dezvoltarea a numeroase inițiative orientate către implementarea viziunii globale World Without Waste (O lume fără deșeuri).

De-a lungul carierei sale, Paris Nikolopoulos a acordat o atenție deosebită oamenilor din companie, formând echipe cu o puternică mentalitate antreprenorială. 

Paris Nikolopoulos a studiat economia la University of Piraeus și deține o diploma de Master of Science acordată de Lancaster University. De-a lungul timpului, a participat la programe de leadership și management la London Business School și Harvard Business School.

Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume. 

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *