Coca-Cola și Crucea Roșie au semnat un parteneriat la nivel mondial

Societatea Coca-Cola, cea mai mare companie de băuturi racoritoare din lume, şi Federaţia Internaţională a Crucii Roşii şi Societăţile Semilunii Roşii (IRFC), cea mai mare organizaţie umanitară din lume, au anunţat semnarea unui parteneriat global prin care îşi extind colaborarea.

Societatea Coca-Cola va investi 2 milioane de dolari pentru a sprijini activitatea IRFC în scurtarea timpului de răspuns la producerea de dezastre, precum şi pregătirea şi implicarea publicului în comunităţile deservite de cele două organizaţii. Separat, Societatea Coca-Cola va dona 1 milion de dolari Fondului de Urgenţă în cazul Producerii de Catastrofe al IRFC pentru a oferi sprijin financiar imediat, ajutând astfel Crucea Roşie şi Societăţile Naţionale ale Semilunii Roşii să răspundă mai repede în cazul producerii de dezastre în întreaga lume..

Societatea Coca-Cola şi IFRC şi-au setat ca obiectiv atragerea publicului în participarea la răspunsul oferit în cazul producerii de catastrofe, pregătire şi desfăşurare, precum şi la activităţile legate de gestionarea crizelor provocate de un dezastru ale reţelei Crucii Roşii. De exemplu, din 2000 sistemul Coca-Cola din Spania a întreprins o serie de campanii de marketing inovative având ca scop strângerea de fonduri şi conştientizarea acţiunilor în care este implicată Crucea Roşie Spania, iar din 2007, Coca-Cola Olanda a realizat un spot radio de Crăciun pentru a ajuta Crucea Roşie să obţină fonduri pentru răspunsurile oferite în cazul producerii „catastrofelor usoare” (de exemplu, malarie sau accidente de minerit), care, deşi sunt critice, beneficiază de mai puţină atenţie decât cutremurele sau valurile de tip tsunami.

Potenţialul impact umanitar al acestui parteneriat este semnificativ. Coca-Cola şi partenerii săi operează în mai mult de 200 de ţări, având 700.000 de angajaţi, în timp ce IFRC reprezintă 186 societăţi naţionale cu peste 100 de milioane de voluntari , membri şi suporteri.

Coca-Cola şi partenerii săi răspund frecvent în cazul producerii de catastrofe în întreaga lume oferind bani, băuturi, suport logistic, precum şi timpul şi efortul depus de către angajaţi şi alte grupuri-ţintă. Începând cu anul 2000, Coca-Cola a contribuit cu aproape 40 de milioane de dolari la sistemul de donaţii pentru diferite organizaţii ale căror obiective se îndreaptă spre întrajutorarea comunităţilor şi răspunsul la producerea de catastrofe.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *