Coca-Cola și NBA și-au prelungit parteneriatul

National Basketball Association (NBA) şi Compania Coca-Cola au anunţat ieri, 15 februarie 2011, o prelungire pe mai mulţi ani a parteneriatului global de marketing. Această asociere va prezenta brandul Sprite prin programe exclusive concepute să conecteze fanii acestui sport la nivel global.

Coca-Cola, partener de marketing al NBA încă din 1986, a folosit acest parteneriat pentru a promova diferite branduri din portofoliul său variat de băuturi. În 2011, Sprite, lider mondial pe segmentul băuturilor carbogazoase lemon-lime, va fi pentru prima oară principalul brand care va fi asociat, în întreaga lume, cu NBA.

Parteneriatul nostru cu NBA oferă flexibilitatea şi cooperarea necesare de a crea programe inovative de marketing care întreţin legătura dintre Sprite şi fanii baschetului”, a declarat Beatriz Perez, Chief Marketing Officer, Coca-Cola North America. „Prin programe precum Sprite Slam Dunk, Sprite Slam Dunk Showdown şi altele, suntem capabili să comunicăm cu persoanele interesate online, prin intermediul televiziunii, al tehnologiei mobile, la nivel local şi retail, fiind astfel în contact cu fanii NBA oriunde s-ar afla aceştia.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Coca-Cola și NBA și-au prelungit parteneriatul
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: