Colgate desfășoară campania „România merită zâmbete Colgate”, împreună cu Golin, prin care își propune să descopere ce povești stau în spatele unui zâmbet.
Agenția a coordonat campania la nivel național și local, având-o ca ambasador pe artista Andra, și a dezvoltat, împreună cu fotograful Vlad Cioplea, o serie de portrete numită „Povești cu zâmbet”.
„Colgate crede că fiecare dintre noi merită să zâmbească atunci când se gândește la viitor. De aceea, alături de Golin, am căutat contextul oportun de comunicare pentru Programul Zâmbete Colgate, dedicat copiilor din clasele primare, parte a campaniei ‘România merită zâmbete Colgate’.
Obiectivul nostru este să transmitem cât de important este la nivel fizic, psihic și emoțional să avem o igienă orală corectă de la vârste fragede, astfel că am ales-o ca ambasador pe Andra, una dintre cele mai îndrăgite tinere mămici din România, care insuflă la rândul ei acest lucru copiilor săi. Vom duce mai departe această inițiativă și în 2018, continuând să creștem gradul de responsabilizare în ceea ce privește igiena orală încă din copilărie”, spune Frederik Ortiz, Manager General Colgate-Palmolive România.
„Când suntem copii, zâmbim în medie de 300 de ori pe zi. Pe măsură ce creștem, uităm să o mai facem, media unui adult fiind de doar 15 ori. Așa că uneori este extrem de util ca cineva să ne amintească ce puternic poate fi un surâs. Acesta a fost insight-ul de la care am pornit în noua campanie Colgate, care până la urmă a fost o călătorie minunată nu numai pentru consumatori, ci și pentru toți cei care ne-am implicat în realizarea ei. Am zâmbit alături de mii de copii și părinți care au participat în programul de consultații gratuite și am trăit cu pasiune poveștile descoperite de fotograful Vlad Cioplea. Am transformat o sintagmă intrată deja în limbaj comun – zâmbet Colgate – în experiențe reale ale românilor”, adaugă Theodora Mirea, Senior Manager, Golin.
Prin Programul Zâmbete Colgate s-au oferit consultații stomatologice gratuite în școli din 20 de orașe mici din 10 județe ale României, alături de Societatea Națională de Cruce Roșie din România. Astfel, 1.550 de copii din clasele 0-IV, alături de părinții lor, au participat la inițiativa Colgate de educare în privința importanței vizitelor periodice la dentist și a igienei orale zilnice de la o vârstă fragedă.
Analizând statisticile, a rezultat că 80% dintre aceștia au carii pe dinții temporari, iar 48% dintre copii au carii și pe dinții permanenți. În urma consultațiilor gratuite, cei mici au primit recomandări pentru tratament, în funcție de diagnostic, precum și lecții de igienă orală pentru un zâmbet sănătos și mostre gratuite de produse de îngrijire orală. Acțiunile au fost organizate cu sprijinul diviziei de BTL a agenției MullenLowe.
„Povești cu zâmbet” a fost o activare specială, realizată în colaborare cu fotograful Vlad Cioplea, pentru a surprinde ce se ascunde în spatele zâmbetelor românilor. Vlad a călătorit în județele Arad, Cluj, Galați, Iași, dar și în București, unde a descoperit că practicarea unei meserii cu pasiune, un hobby, un gest caritabil sau, în general, deschiderea de a împărtăși cunoștințe cu ceilalți sunt motive care îi fac pe români să zâmbească.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.