Colgate-Palmolive lansează o nouă campanie cu ocazia împlinirii a 20 de ani pe piața din România

Colgate-Palmolive a decis să marcheze împlinirea a 20 de ani pe piaţa din România într-un mod reprezentativ pentru activitatea companiei de până în prezent.

Astfel, Colgate-Palmolive va dona 2% din vânzările înregistrate pe parcursul întregii luni iulie 2012 pentru renovarea spitalelor din România. Alături de componenta socială, compania a pregătit şi o serie de surprize speciale în magazine şi pe internet pentru consumatori, mulţumindu-le pentru ataşamentul faţă de brandurile companiei Colgate-Palmolive.

Campania naţională în magazine se desfăşoară în perioada 5-22 iulie, în peste 100 de magazine mari, mici şi mijlocii, puncte selecţionate ce fac parte din reţelele Carrefour, Real, Cora, Auchan, Kaufland, Mega Image, Billa sau Cash & Carry (Metro şi Selgros).

Cu această ocazie, consumatorilor li s-au pregătit o serie de surprize în magazine, unde ambasadorii Colgate-Palmolive (România) vor promova noua campanie și vor oferi informaţii despre regulament.

Detaliile campaniei şi regulamentul vor putea fi consultate de pe 5 iulie 2012 pe microsite-ul dedicat campaniei www.colgatepalmolive20ani.ro sau pe pagina de Facebook www.facebook.com/ColgateRomania/ www.facebook.com/PalmoliveRomania.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Colgate-Palmolive lansează o nouă campanie cu ocazia împlinirii a 20 de ani pe piața din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: