Compania Henkel este încrezătoare că va atinge obiectivele fixate pentru anul fiscal 2012

Vânzările Henkel din trimestrul trei 2012 au atins valoarea de 4,294 miliarde euro, ceea ce înseamnă o creştere cu 6,6% în comparație cu același trimestru al anului 2011.

Profitul operațional ajustat a crescut cu 16,7%, de la 541 milioane euro la 631 milioane euro. Profitul operaţional (EBIT) a crescut de la 451 milioane euro la 586 milioane euro.

În primele nouă luni din 2012, Henkel a raportat o creştere a vânzărilor comparativ cu perioada similară din anul precedent cu 6% până la 12,508 miliarde euro. Organic, creşterea a fost de 3,7%. Profitul operaţional ajustat a crescut cu 17,3 %, de la 1,528 miliarde euro la 1,791 miliarde euro. Return on sales ajustat (EBIT margin) a crescut de la 12,9% la 14,3%.

Câştigul net ajustat pentru primele 9 luni s-a îmbunătăţit cu 20,5%, de la 1,044 miliarde euro la 1,258 miliarde euro iar după deduceri, valoarea a ajuns la 1,226 miliarde euro (perioada de comparaţie: 1,023 miliarde euro).  Câştigurile ajustate per acţiune preferenţială (EPS) au crescut cu 19,4%, de la 2,37 euro la 2,83 euro.

Vânzările din Europa de Vest s-au ridicat la valoarea de 1,423 miliarde euro, aproximativ la acelaşi nivel ca în perioada similară a anului trecut (organic: -0,8%). Vânzările din Europa de Est au crescut cu 6,5% până la 825 milioane euro (organic: +4,3%), cu performanţe crescute în Turcia şi Rusia.  Vânzările din Africa/Middle East au crescut cu 12,2% până la 265 milioane euro (organic: +6,3%).

Henkel Group se aşteaptă să raporteze creşteri ale vânzărilor între 3% şi 5% în anul fiscal 2012. Totodată, compania estimează că vânzările diviziilor de bunuri de consum vor păstra tendinţa pozitivă din ultimul timp, cu o uşoară creştere de ordinul unei cifre.

“În trimestrul al treilea 2012 contextul pe pieţele pe care activăm a devenit şi mai dificil; cu toate acestea, Henkel a continuat să performeze excelent, toţi indicatorii financiari atingând niveluri-record. Am generat o creştere profitabilă pentru toate diviziile companiei şi am realizat o creştere substanţială a marjei de profit / EBIT margin – care a atins cel mai bun nivel de istoria companiei. Performanţa noastră se bazează pe orientarea clară către atingerea obiectivelor strategice ale companiei. Suntem pe drumul cel bun şi suntem încrezători că ne vom atinge obiectivele fixate pentru întregul an fiscal 2012,” a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel.

 

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Compania Henkel este încrezătoare că va atinge obiectivele fixate pentru anul fiscal 2012
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: