Compania Henkel intenționează să crească prețurile produselor

Compania Henkel intenționează să crească prețurile produselor din portofoliul său din cauza cererii slabe de pe piața europeană. Acest anunț a venit în urma rezultatelor raportului financiar de pe al doilea trimestru.

La sfârșitul celui de-al doilea trimestru, vânzările companiei au crescut cu 6,4%, ajungând la 4,2 miliarde de euro. Profitul net a crescut cu 9,6%, în timp ce profitul operațional a crescut cu 8,5%.

Până la sfârșitul anului, Henkel preconizează că vânzările vor înregistra o creștere între 3 și 5 procente.

Sursă: KamCity

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Compania Henkel intenționează să crească prețurile produselor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: