„Cum petrec tinerii români”, un studiu realizat la cererea Bergenbier

Peste 60% dintre tinerii români cu vârsta între 18 şi 35 de ani ies cel puţin  o dată pe lună în baruri, cluburi şi restarante, conform unei cercetări realizate la cererea Bergenbier S.A. În aceste situaţii, aproape jumătate dintre ei consumă alcool (46.33%), fie pentru a se distra şi socializa, fie influenţaţi de grupul de prieteni.

În cazul în care consumă alcool, doi din cinci tineri români preferă să ceară ajutorul unui prieten care nu a consumat alcool, evitând astfel eventualele riscuri produse de condusul sub influenţa alcoolului. Restul fie nu au carnet, fie spun că apelează la mijloacele de transport în comun. Pe de altă parte, conform cercetării, peste jumătate din participanţii la cercetare (52%) au recunoscut că s-au aflat la un moment dat în situaţia de a fi în maşină cu un şofer care a consumat alcool.

Cercetarea „Cum petrec tinerii români” a fost realizată, la nivel naţional, prin metoda chestionarului online, pe un eşantion de 4339 de respondenţi cu vârste cuprinde între 18-35 de ani. Cercetarea face parte din campania „Prietenul la volan se cunoaşte!”, iniţiativa Bergenbier S.A în parteneriat cu Direcţia Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române prin care se doreşte crearea unei comunităţi a tinerilor responsabili care au adoptat comportamente adecvate atunci când e vorba de consumul de alcool.

În cadrul campaniei, au fost organizate filtre ale Poliţiei în cadrul cărora şoferii surprinşi cu alcoolemie zero testată la etilotest au primit premii de la reprezentanţii Poliţiei Rutiere şi ai Bergenbier S.A. De asemenea, în cluburi, baruri şi restaurante au fost  organizate acţiuni de recompensare a acelor tineri care nu consumă alcool, prietenii care se „sacrifică” în acea seară pentru a-şi duce ulterior grupul de prieteni în siguranţă acasă.

De asemenea, până în prezent, 5000 de tineri români au intrat pe pagina de Facebook a campaniei (www.facebook.com/prietenlavolan) , iar peste 1000 dintre ei au dedicat „ode” de mulţumire celor care le-au fost prieteni la volan în aplicaţia special creată.

Şi vedetele s-au implicat emoţional în această campanie. Florin Grozea, Delia, Elena Gheorghe, Călin Goia, Laurenţiu Duţă, Pavel Stratan şi alţii au povestit tinerilor într-un filmuleţ postat pe pagina de Facebook a campaniei că s-au aflat în ambele situaţii descrise: fie prieteni la volan, fie conduşi acasă de prieteni la volan, dar niciodată nu s-au urcat la volan după ce au consumat alcool.

 OFERTĂ SPECIALĂ30% reducere la Abonamentul Premium – 12 luni, între 17 decembrie şi 24 decembrie 2012!

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » „Cum petrec tinerii români”, un studiu realizat la cererea Bergenbier
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: