Consumatorii consideră că Danone oferă cel mai bun raport calitate/preț din România pentru iaurturi și probiotice

Consumatorii din România consideră că Danone oferă de departe cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa românească pe segmentul iaurturi şi probiotice, prin gama de produse Danone şi respectiv Activia, conform recentei cercetări de piaţă realizată în România de Best Buy Award în colaborare cu organizaţia elveţiană ICERTIAS.

BEST BUY AWARD-ROMANIA-DANONEConsumatorilor li s-a cerut să indice numele iaurtului şi, respectiv, al probioticului care, în funcţie de experienţa lor sau a celor din jur, oferă cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa românească. Câştigător detaşat a fost Danone (pentru iaurturi) şi Activia (pentru probiotice).

“Suntem foarte onoraţi de acest premiu care recunoaşte eforturile noastre continue de a furniza tuturor consumatorilor noştri produse Danone de cea mai bună calitate, la un preţ accesibil. Activia şi Nutriday sunt mărcile preferate de iaurt alese de cei mai mulţi consumatori romani, iar Danone România va continua să investească în aceste produse, pentru a ne susţine cât mai bine consumatorii în această prioadă dificilă” a declarat Dieter Schulz, General Manager Danone România.

Cercetarea “Best Buy Award” – România 2013/2014 a fost efectuată în conformitate cu prevederile Codului Internaţional de Cercetări de Piaţă şi Sociale, care a fost adoptat de Camera Internaţională de Comerţ (ICC) şi Asociaţia mondială a experţilor în cercetare (ESOMAR). Eşantionul luat în considerare de studiu este reprezentativ la nivel naţional pentru categoria de utilizatori de internet cu vârsta de peste 15 ani.

În ceea ce priveşte iaurturile, respondenţilor cetăţeni români, li s-a pus următoarea întrebare: „Precizaţi numele iaurtului care, conform experienţei dumneavoastră personale sau din experienţa celor apropiaţi dvs., oferă cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa românească”.

În ceea ce priveşte probioticele, respondenţilor li s-a pus întrebarea: „Precizaţi numele probioticului care, conform experienţei dumneavoastră personale sau din experienţa celor apropiaţi, oferă cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa românească” .

Ambele au fost întrebări deschise, adică respondenţilor nu li s-au oferit variante de răspuns (a/ b/ c/…); ei au avut posibilitatea să numească direct iaurturile sau probioticele care, din experienţa lor personală, oferă cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa românească.

De subliniat că această cercetare Best Buy Award nu măsoară nici echitatea de marcă, nici cota de piaţă, ci doar experienţa şi satisfacţia consumatorilor faţă de raportul calitate/preţ al bunurilor şi serviciilor.

Cel mai mare număr de persoane intervievate a răspuns la întrebarea legată de iaurturi cu: Danone.

Cel mai mare număr de persoane intervievate a răspuns la întrebarea legată de probiotice cu Activia.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Consumatorii consideră că Danone oferă cel mai bun raport calitate/preț din România pentru iaurturi și probiotice
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: