COTY achiziționează drepturile de licență Burberry Beauty

Coty Inc. a anunţat astăzi că a finalizat procesul de achiziţie pentru drepturile exclusive de licenţă la nivel global pentru parfumurile, produsele cosmetice şi de îngrijire a pielii Burberry Beauty.

Coty BurberrySuntem încântați să finalizăm această tranzacție și să mergem mai departe alături de partenerul nostru strategic, îmbinând tradiţia britanică a celor de la Burberry în ceea ce priveşte inovația și designul, cu expertiza companiei Coty în produsele cosmetice de lux. Abilitatea Coty de a dezvolta și a aduce pe piață mărci din industria frumuseții va conduce Burberry Beauty într-o nouă fază de dezvoltare și de creștere”, a declarat Camillo Pane, Chief Executive Officer în cadrul Coty.

Ca marcă iconică de lux, Burberry se potrivește perfect cu portofoliul Coty Luxury, care include mărci de lux din industria frumuseții, relevante la nivel global. Suntem într-o poziție unică pentru a duce Burberry Beauty la nivelul următor. Acesta reprezintă un alt pas important în construirea diviziei de lux din cadrul Coty”, a adăugat Edgar Huber, președintele Coty Luxury.

După luni de muncă grea pentru a asigura o tranziție lină, suntem încântați de faptul că am început acest parteneriat strategic, care aduce laolaltă o vastă experiență şi expertiză în industria frumuseţii. Compania Burberry este foarte mândră de ceea ce a realizat în ultimii patru ani și așteptăm cu nerăbdare să construim în continuare pe baza acestei fundații, cu sprijinul Coty „, a adăugat Marco Gobbetti, Chief Executive Officer în cadrul Burberry.

Coty va fi responsabilă la nivel global de direcţia strategică a portofoliului dezvoltat, valorificând capacităţile sale globale în strategia de frumuseţe, inovare, distribuţie şi de piaţă, lucrând în parteneriat cu Burberry, care va fi responsabilă de partea creativă. Produsele de frumusețe Burberry vor fi vândute la retaileri de lux, la nivel global, precum și în magazinele Burberry și pe canale digitale.

Coty este una dintre cele mai mari companii de produse de înfrumusețare din lume, cu o cifră de afaceri de 9 miliarde $, ce își propune să celebreze frumusețea consumatorilor. Moștenirea antreprenorială a companiei a creat un portofoliu de branduri iconice de înfrumusețare, lideri pe piață. Coty este lider mondial în parfumerie, numărul doi mondial la produsele pentru păr și numărul trei la produsele cosmetice.

Înființată în 1856, Burberry este o marcă de lux la nivel mondial, cu un patrimoniu distinctiv construit în jurul îmbrăcămintei sale iconice.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *