Coty Inc., una dintre cele mai mari companii de beauty din lume, a actualizat platforma de sustenabilitate ,,Beauty that Lasts’’, ce se axează pe trei piloni: The Beauty of our People, The Beauty of our Products și The Beauty of our Planet, și a prezentat obiectivele pentru perioada 2020 – 2030.
Platforma pentru sustenabilitate este parte din strategia de reorientare a companiei prin care să realizeze un business mai performant având în același timp o contribuție pozitivă pentru societate, etică și mediu în cadrul industriei de frumusețe. Această etapă întărește decizia luată acum cinci ani de către Coty în a susține cele Zece Principii definite de pactul global inițiat de Organizația Națiunilor Unite.
„Vrem să ne asigurăm că afacerea noastra este pregatită să facă față concurenței într-o economie circulară și să beneficiem de avantajele unei societăți mai incluzive.” a declarat Pierre Laubies, Coty, CEO. „Am observat un interes enorm din partea asociaților noștri, a consumatorilor și a clienților în aceste domenii.
Noi credem că prin confirmarea unor obiective, inspirăm la acțiune; iar aceste obiective ne vor permite să jucăm un rol alături de colegii noștri pentru a oferi un impact semnificativ în industria noastră.”
Platforma pentru sustenabilitate “Beauty that Lasts”: Obiective
The Beauty of our PRODUCTS
Obiectivul Coty este să creeze produse inovatoare și sustenabile. În acest an, compania a implementat un indice nou de sustenabilitate a produselor prin care se va asigură că brandurile și designerii săi aleg în cunoștință de cauză. Abordarea a fost inaugurată de lansări precum WeDo Professional, o linie eco-etică de produse pentru îngrijirea părului și CK Everybody, un parfum unisex, curat și prietenos cu mediul înconjurător.
Ingredientele provenite din surse sustenabile rămân o prioritate. De exemplu, un sistem mai bun de detectare a pietrei indiene Mica este un prim pas pentru obținerea unei surse sustenabile 100%. Fiind unul dintre membrii fondatori ai Initiativei Responsabile Mica, Coty va continua să se asigure că exporturile de Mica sunt atent urmărite până ajung la mine și unități de procesare.
Obiective
· Începând cu 2020, Coty vrea să introduce criteriul sustenabilității în realizarea tuturor produselor noi și să progreseze în ceea ce privește procesul de management al ingredientelor
· Din 2022: Îmbunătățirea surselor sustenabile și transparența lanțurilor de aprovizionare
. Achiziționarea de ulei de palmier 100% certificat pentru liniile de producție
. Indian Mica provenită din surse sustenabile 100%
· Din 2025: toate ambalajele pentru produse noi vor include materiale reciclabile sau vor fi reciclabile, refolosibile sau compostabile.
The Beauty of our PLANET
Obiectivul companiei noastre este să ne implicăm în protejarea și conservarea resurselor naturale pentru un mediu sănătos, curat și sigur. Față de valorile de referință impuse în 2017, Coty a redus cu 21% emisiile de carbon provenite de la clădirile de birouri, fabrici și centrele de distribuție și cu 19% consumul de energie de la toate clădirile care le aparțin.
Obiective până în 2030
· reducerea emisiilor de CO2 cu până la 30% pentru întregul lanț de producție
· Reducerea consumului de energie cu până la 25% și realizarea trecerii la energie regenerabilă 100%
· Continuăm să reducem, refolosim și reciclăm
. Zero deșeuri la sol și reciclarea a 80% dintre deșeurile generate
The Beauty of our PEOPLE
Coty susține diversitatea, incluziunea și apartenența. Compania își continuă parteneriatul cu grupul international de susținere Global Citizen început din 2017 prin care luptă împotriva prejudecățiilor și discriminării. Din 31 Decembrie 2019, peste 200.000 de acțiuni au fost realizate pentru susținerea campaniilor sponsorizate de Coty.
Obiective până în 2025:
· Accelerarea trainingului incluziv al echipelor și maximizarea diversității
· Echilibrul de gen în pozițiile de conducere
· Reducerea diferențelor salariale bazate pe inegalitatea de gen
· Susținerea inițiativei Charter for Change
· Se asigură că 95% dintre asociați finalizează trainingul annual de conformitate
· Mobilizează 500.000 de acțiuni ale oamenilor pe baza campaniilor Coty
“Beauty that Lasts” este parte din strategia de reorientare a companiei prin care să realizeze un business mai performant având în același timp o contribuție pozitivă pentru o lume mai sustenabilă și mai echitabilă. Compania iși propune să comunice annual progresele realizate în această direcție pe UNGC Report.
Coty Inc.
Coty este una dintre cele mai mari companii de beauty din lume cu un portofoliu de branduri iconic ce cuprinde parfumuri, produse de make-up, produse pentru colorarea părului și styling, precum și produse pentru îngrijirea corpului. Coty este lider global pe parfumurie, numărul doi pe produsele profesionale de colorare și styling și numărul 4 pe partea de produse de make-up. ]
Produsele Coty sunt vândute ân peste 150 de țări din întreaga lume. Coty și brandurile sale sunt implicate într-o serie de cause sociale, propunându-și în același timp să minimizeze impactul asupra mediului.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
