Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, care păstrează tânăr spiritul transilvănean prin vinurile sale, anunță lansarea celui mai nou sortiment – Cuvée Antonia. Liliac Cuvée Antonia este un vin născut în Transilvania, inspirat din numele Antoniei Beck, nepoata lui Alfred Michael Beck, fondatorul cramei. Antonia face parte din noua generație care va mai adăuga o filă în povestea Liliac.
Noul sortiment reprezintă simbioza perfectă între terroir-ul distinct și tehnica modernă – un vin nou din lumea veche. Strugurii sunt culeși manual și prelucrați cu aceeași grijă cu care au fost vegheați până la maturare.
„Vinul pe care l-am lansat, Cuvée Antonia, este o altă dovadă a efortului nostru de a schimba o industrie tradițională, unde vrem să facem lucrurile altfel, un alt mod de a face vin. Faptul că suntem o echipă tânără, în spatele unui business de familie, cu siguranță ajută. Noul sortiment poartă numele nepoatei domnului Beck, fondatorul și investitorul cramei Liliac. De aceea, lângă semnătura lui și a fiicei lui, vinul poartă și semnătura Antoniei”, declară Miron Radic, general manager Liliac.
Un cupaj din patru soiuri de struguri
Cuvée Antonia este un cupaj din patru soiuri de struguri: Chardonnay (55%), Sauvignon Blanc (25%), Neuburger (16%) și Muscat Ottonel (4%), fiind un vin echilibrat, cu arome pronunțate și gust plăcut, fructat. Buchetul are arome intense de mere și pere coapte, piersici, fructe exotice, banane, mango și eucalipt.
„Noul Cuvée Antonia este un vin expresiv, floral, mineral, bine structurat, cu o prospețime și fructuozitate specifice terroir-ului de Lechința. Este un vin prietenos, ușor de înțeles, care poate fi savurat cu plăcere în orice context”, declară Ghislain Moritz, Head of Production la Liliac.
Au fost îmbuteliate 25.000 de sticle din noul cupaj, ce va fi disponibil exclusiv în HoReCa. Cuvée Antonia este primul sortiment nou al cramei lansat după investiția realizată de Liliac anul trecut, de 3.4 milioane de euro, ce a însemnat mărirea capacității de producție la 600.000 de sticle pe an.
Crama Liliac
Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, păstrează vie moștenirea terroir-ului transilvănean prin vinurile sale cu spirit tânăr, revitalizând regiunea viticolă Lechința. Înființată în anul 2010, crama-boutique folosește tehnici moderne de vinificație ce scot la iveală esenţa strugurilor autohtoni, copți sub soarele blând al Transilvaniei și culeşi manual din via care se întinde pe 52 de hectare, pe dealurile din Batoș (jud. Mureș) și Lechința (jud. Bistrița).
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail