Creștere a cifrei de afaceri cu 10% în anul 2010 pentru Danone România

Danone România şi-a prezentat azi, 25 mai 2011, rezultatele financiare pentru anul 2010. Danone a înregistrat în anul 2010 o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, atingând 476 milioane RON, comparativ cu 435 milioane RON în anul 2009. Aceste cifre marchează un rezultat pozitiv faţă de evoluţia pieţei în anul 2010, şi se datorează unei strategii de piaţă adaptată nevoilor consumatorilor.

Danone îşi consolidează astfel poziţia de lider în categoria produselor lactate proaspete din România, crescându-şi cota de piaţă la 58% în 2010. De asemenea, compania deţine cote de piaţă în creştere atât pe segmentul de iaurturi, cu o valoare de 69%, cât şi pe segmentul iaurtului cu fructe, de 72%.

“Toate aceste cifre demonstrează că modelul de business dezvoltat de Danone România, în contextul economic actual, şi-a dovedit eficienţa. Susţinerea consumului de produse lactate rămâne, şi în acest an, o prioritate pentru noi. Strategia Danone este de a fi aproape de consumatorii săi prin politica de preţ, ofertele promoţionale şi prin inovaţiile pe care le pregătim, deoarece ne dorim să le oferim mereu românilor gusturi noi şi combinaţii cât mai atractive ”, declară Stephane Batoux, Director General, Danone România & Ţările Adriatice.

90% dintre produsele Danone, comercializate pe piaţa românească, sunt fabricate în România, în unitatea de producţie de la Bucureşti, cea mai modernă fabrică de lactate din ţară. Producţia locală garantează atenţia acordată preferinţelor consumatorilor români, precum şi flexibilitatea companiei, cu o rată de răspuns foarte bună, în raport cu cererea pieţei. Cele 7 branduri de succes şi 70 de referinţe de produs, din portofoliul Danone România, se adresează tuturor categoriilor socio-economice.

Totodată, 3% din producţia fabricii Danone din România se vinde pe pieţele din regiunea Adriaticii şi Republica Moldova. Pentru anul 2011 compania preconizează o creştere a acestui procent de export, la 4 %.

În anul 2010, investiţiile Danone s-au ridicat la peste 17 milioane RON. Compania a investit în dezvoltarea capacităţii industriale, în tehnologie, logistică şi distribuţie, pentru lanţul frigului. O parte din investiţii s-au îndreptat către programul Spre Vest, program dedicat fermelor partenere ale Danone, pentru a creşte colectarea şi calitatea laptelui.

Compania are peste 10.000 clienţi din retailul modern şi magazine de proximitate, şi o medie lunară de peste 65.000 de comenzi livrate.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Creștere a cifrei de afaceri cu 10% în anul 2010 pentru Danone România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: