Creștere cu 10% a cifrei de afaceri pentru Farmec

Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în anul 2012 o cifră de afaceri de peste 121 milioane lei, în creștere cu 10% față de rezultatele înregistrate în 2011. Compania și-a depășit astfel estimările anterioare, având o performanță financiară solidă într-un mediu economic provocator.

“Avem un portofoliu de produse puternic și echilibrat, în care integrăm constant inovații din laboratoarele noastre, și cred că acesta este argumentul principal pentru care ne aleg consumatorii noștri”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. “Suntem bucuroși că eforturile noastre de eficientizare a activității, în paralel cu modernizarea tehnologică a fabricii și cu investițiile importante în marketing și comunicare de brand, au avut rezultate excelente pentru business-ul Farmec”, adaugă acesta.

La rezultatele companiei au contribuit lansările de noi game de produse, cele mai importante fiind produsele pentru ten sensibil Aslavital Mineralactiv, gama de produse pentru îngrijire orală Aslamed, gelurile de duș Gerovital Dermoactiv și săpunurile lichide spumă Gerovital Pure.

Pentru acest an, Farmec își propune o creștere cu cel puțin 10% a cifrei de afaceri și concentrarea eforturilor de consolidare a pozițiilor de top în segmentele pe care activează compania, cu precădere pe cele ale produselor de îngrijire și curățare a tenului, de îngrijire a mâinilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru păr, dar și pe segmentul produselor de îngrijire a locuinței.

“În 2013, investițiile noastre vor fi direcționate către cercetare și dezvoltare de produse noi, către modernizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de fabricație, dar și către lărgirea parcului de mașini de distribuție și modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca”, menționează Mircea Turdean. “În plus, ne continuăm strategia de creștere a afacerii prin extinderea distribuției naționale și internaționale, astfel încât să consolidăm la nivel global prezența companiei Farmec cu mărci de renume din portofoliul nostru”, mai spune acesta.

Farmec are în prezent peste 580 de angajați în Cluj-Napoca și în subsidiarele din țară, produsele companiei fiind comercializate prin intermediul a peste 9.000 de comercianți din România și din alte 40 de țări din Europa, Asia și America de Nord. Compania a dezvoltat parteneriate cu distribuitori din Ungaria, Ucraina și Polonia, o serie de alte țări din regiune fiind luate în considerare pentru anul 2013.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Creștere cu 10% a cifrei de afaceri pentru Farmec
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: