Creștere cu 20% a business-ului în primul semestru pentru Cosmetic Plant

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în prima jumătate a acestui an un business de 5 milioane de lei,  în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Susana Laszlo, Director General Cosmetic PlantPrimul semestru a însemnat pentru companie şi majorarea exporturilor cu 130% şi intrarea pe noi pieţe.

Majorarea vânzărilor Cosmetic Plant cu 20% în primele şase luni din acest an, la cca. 5 milioane de lei, comparativ cu perioada similară a anului precedent, a fost influenţată de mai mulţi factori. Creșterea notorietății brandului și a încrederii clientelei în calitatea produselor noastre a permis o mai bună penetrare a pieței și o prezență mai accentuată la raft prin lărgirea rețelei de distribuție”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Prima parte a anului a adus extinderea pe piaţa din Moldova, prin stabilirea unor noi parteneriate, și începutul livrărilor către lanțul de hypermarketuri Auchan. Modificările realizate în 2014 în gama sortimentală au fost şi ele benefice pentru creşterile raportate în acest an. În plus, lansarea de noi produse în ultimele luni au determinat majorarea business-ului Cosmetic Plant.

Și în termeni de volum vânzările s-au majorat. În prima jumătate a anului trecut au fost vândute cca. 500.000 de produse, iar în 2015 au fost comercializate 600.000 de produse din toate gamele companiei.

În topul vânzărilor noastre în primul semestru se află gamele tradiţionale – Gălbenele şi Cătină, dar şi gamele moderne – Argan / Aloe, BIOLIV şi Q10 + ceai verde. În plus, în această perioadă, gama Q10 + ceai verde a raportat o creştere de aproape 35%, iar gama de produse speciale pentru îngrijirea picioarelor şi-a majorat vânzările cu 30%”, a completat Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte exporturile, primele şase luni ale anului în curs au adus un avans cu 130% a vânzărilor realizate peste hotare, compania dând startul exporturilor în Iordania, Portugalia şi Republica Moldova.

Susana Laszlo estimează că business-ul companiei va creşte anul acesta cu peste 10% comparativ cu 2014. Această evoluţie va fi puternic influenţată de vânzările de produse destinate îngrijirii solare, ce reprezintă un important procent din business-ul companiei.

Cosmetic Plant are în curs de implementare un nou proiect de retehnologizare cofinanţat de Uniunea Europeană.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Creștere cu 20% a business-ului în primul semestru pentru Cosmetic Plant

Spune-ți părerea

  1. Folosesc cateva produse de la ei si sunt ok, nu extraordinare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: