Creștere cu 7,8% a vânzărilor pentru Grupul Danone

Producătorul francez de lactate Danone şi-a anunţat azi rezultatele financiare globale pentru anul 2011. Danone a înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor nete în 2011, adică +13,6%, conform datelor raportate şi +7,8% pe baze comparabile cu anul anterior. Din punct de vedere volum, vânzările au avut o creştere de +3,0% în 2011.

Trimestrul IV a marcat o creştere în acord cu tendinţa pe întreg anul, cu o creştere a vânzărilor de +7,8% pe baze comparabile cu anul anterior.

Deşi Grupul Danone a înregistrat o performanţă solidă în toate regiunile şi toate diviziile, anul 2011 a fost unul destul de dificil din cauza „mediului macroeconomic din ce în ce mai sumbru în Europa, la care s-a adăugat o creştere puternică a preţurilor bunurilor de larg consum, care a pus presiune asupra costurilor noastre şi asupra întregii organizaţii”, a precizat Preşedintele Danone, Franck Riboud.

Franc Riboud a mai declarat că „2011 a fost şi un an de succes deoarece ne-am atins din nou toate ţintele. Dar, mai presus de cifre, am continuat să construim viitorul Grupului. Aş dori să menţionez în acest sens doar trei dintre multiplele exemple. În primul rând, vânzările noastre au continuat să crească în volum la nivelul întregului an. Acest lucru reflectă eforturile continue de dezvoltare, în toate categoriile de produse, dar şi de mentinere a unor preţuri de vânzare competitive, în special în Europa. În al doilea rând, ţările emergente au cumulat, pentru prima dată, mai mult de jumătate din vânzările noastre consolidate, generând o mare parte din creşterea Grupului din punctul de vedere al vânzărilor şi rezultatului operaţional comercial. Aceste pieţe s-au confirmat acum în mod clar ca motoare de creştere. În al treilea rând, s-au afirmat noi mărci importante: Prostokvashino în Rusia, Oikos în Statele Unite şi Mizone în Asia. Toate sunt pe o traiectorie care le poate impune ca mărci strategice pentru Danone.

De aceea, am început anul 2012 cu încredere şi energie, Grupul nostru fiind puternic şi deplin angajat în consolidarea activităţilor sale. În perspectivă, nu anticipam o îmbunătăţire a mediului economic sau cheltuielilor de consum în 2012, iar priorităţile noastre în acest an rămân neschimbate: eficientizarea motoarelor noastre de creştere, investiţii în categoriile şi mărcile noastre şi gestionarea inflaţiei şi a costurilor volatile, menţinându-ne în acelaşi timp competitivi.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Creștere cu 7,8% a vânzărilor pentru Grupul Danone
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: