Creștere de 13,2% a cifrei de afaceri în 2012 pentru Heineken România

În contextul unei creşteri globale de 3% a grupului Heineken, Heineken România a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri mai mare cu 13,2% faţă de 2011, ajungând la 1.185 milioane lei, confirmând poziţia de lider de piaţă, atât valoric cât şi în volum (creştere cu peste 5%).

Mărcile Heineken, Ciuc şi Bucegi au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut, ultimele două dublându-şi volumul în ultimii ani.  Au existat două iniţiative de succes în 2012: lansarea primului radler românesc –  Ciuc Radler şi lansarea Silva la nivel naţional, cu o gamă completă de ambalaje.

„Pentru HEINEKEN România, 2012 a fost încă un an cu realizări importante. Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1.185 milioane RON în 2012 – o creştere consistentă, cu 13,2% față de 2011 – fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări. Rezultatele confirmă poziţia noastră de lider de piaţă, atât în termeni de volum, cât şi de valoare. Mărcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken®, au înregistrat creşteri procentuale de două cifre – atât în volum, cât şi în valoare. Performanța puternică și continuă validează strategia noastră, care a atras după sine o dezvoltare sustenabilă a companiei.”, afirmă Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

În 2012, HEINEKEN România a continuat să își concentreze acțiunile în sfera sustenabilității și a progresat în toate ariile agendei de sustenabilitate „Brewing a Better Future”: de la procesul de producţie al berii, unde a redus consumul specific de energie termică cu aproximativ 11% și consumul specific de electricitate cu 4%, până la rutele de distribuție, care au devenit mai eficiente, iar numărul de kilometri/hectolitru bere a scăzut cu aproape 3%.

“Suntem încrezători că, și în 2013, strategia pe termen lung pe care o urmăm va continua să susţină progresul operaţiunilor companiei și creșterea cifrei noastre de afaceri.” a menţionat Onno Rombouts.

Cel mai mare producător de bere din Europa şi cel de-al treilea la nivel mondial, compania Heineken este prezent în 70 de ţări cu peste 200 de branduri şi are peste 80.000 de angajaţi. HEINEKEN România are 4 fabrici – situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş – şi 1.100 de angajaţi.

Anul acesta compania Heineken sărbătoreşte 140 de ani de la înfiinţare.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Creștere de 13,2% a cifrei de afaceri în 2012 pentru Heineken România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: