Creștere de 4,9% a volumului în Europa Centrală și de Est pentru Heineken

Heineken, al treilea mare producător de bere al lumii, a raportat în ce de-al treilea trimestru fiscal o creştere a veniturilor sale cu 0,6%, o valoare mai bună decât cea prevăzută. Acest lucru a fost posibil datorită creşterii volumului în pieţele emergente şi de cererea mai mare pentru mărcile sale premium. Cu toate acestea, profiturile totale au fost afectate de creşterea cheltuielilor de marketing şi de vânzarea slabă din Europa.

Pentru acest trimestru, venitul a crescut cu 0,6% până la 4.65 miliarde Euro, cu o creştere netă de 3,0%. Între timp volumele de grup au crescut cu 2,7%, ajutate de creşterea de 5,8% înregistrată în Europa Centrală şi de Est, precum şi o creştere de 6% în Africa, compensând un declin de 1,7% in Europa de Vest. Volumele din America au fost în mare parte plat.

În Europa Centrală şi de Est volumul grupului a crescut cu 4,9%, pe o bază organică, datorită revigorării puternice a vânzărilor din Rusia. Volumul a crescut, de asemenea si pe alte piete-cheie, inclusiv Austria, Ungaria şi România, în timp ce în Polonia şi Grecia volumul a scăzut.

Profitul net a crescut cu doar 1% până la 525 milioane Euro dar Heineken se aşteptă ca valoarea profitului său la final de an să fie în concordanţă cu rezultatele de anul trecut.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Creștere de 4,9% a volumului în Europa Centrală și de Est pentru Heineken
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: