
Grupul Bonduelle a beneficiat şi de o creştere a perimetrului de vânzare cu 10,5% în urma achiziţionării în aprilie 2010 a producătorului France Champignon şi de 4,3% la rata schimbului valutar. Volumul vânzărilor, în funcţie de noul perimetru şi de schimbul valutar constant, a înregistra o creştere unitară de 1,6%.
În conformitate cu previziunile anunţate la publicarea ultimelor rezultate anuale, venitul net a scăzut cu 38,5% până la 15,5 milioane de euro. Această scădere este semnificativă, dar nu recurentă graţie unei combinaţii a trei factori: cele mai ridicate niveluri ale inventarului din întreaga istorie, o ciclicitate puternică a vânzării brandurilor proprii şi a parităţii dolarilor americani şi canadieni, impactând asupra profitului. Cu toate acestea, ţinând cont de nivelul de recuperare al consumului în Europa de Est şi succesul inovaţiilor lansate în Europa şi Canada, marja-ţintă a Grupului Bonduelle a evoluat.



