Diamant

Creștere volumică de 4,5% în ultimul an pentru Rio Bucovina

Rio Bucovina, liderul apei plate îmbuteliate din Bucureşti, raportează o creștere volumică de 4,5% în perioada Decembrie 2012-Noiembrie 2013 vs. Decembrie 2011-Noiembrie 2012, ajungând să dețină la finele anului trecut, în perioada Octombrie-Noiembrie 2013, 10.3 % din volumul de apă îmbuteliată din România Retail conform datelor furnizate de compania Nielsen (*calcule bazate pe datele AC Nielsen din Retail Index Service, pentru Total România Retail, Copyright © 2013, The Nielsen Company).

grupEvoluția companiei Rio Bucovina contrastează cu dinamica segmentului de apă îmbuteliată din România Retail care a avut în perioada decembrie 2012-noiembrie 2013, față de aceiași perioadă a anului trecut, un trend descendent. Astfel piața de apă îmbuteliată a scăzut cu aproape 4 procente în 2013 față de 2012, raportat la perioada menționată.

Campania „Echilibrul suprem pentru corp şi minte”, continuată și în anul 2013, a generat de asemenea o importantă creştere a vânzărilor şi consolidarea poziţiei companiei în topul producătorilor de apă, precum şi menținerea poziţiei de lider pe piaţa apei îmbuteliate din capitală. Astfel, brandul Bucovina a înregistrat în perioada octombrie-noiembrie 2013 față de perioada august-septembrie a aceluiași an, o creștere semnificativă a cotei de piață volumice cu 2 puncte procentuale (30%), ajungând în perioada Octombrie-Noiembrie 2013 la 8,9% din total piață de apă îmbuteliată din România Retail.

Investițiile majore de peste cinci milioane de euro din anul 2013 în modernizarea capacității de producție, tehnologie și eficientizarea distribuției, precum și în dezvoltarea inovațiilor la nivel de produs au condus la consolidarea poziției în topul celor mai activi jucători pe piața autohtonă de profil din România.

”Anul 2013 a fost un an extrem de important pentru compania Rio Bucovina, iar obiectivele pe care ni le-am propus au fost atinse. 2013 a fost anul inovațiilor, lansărilor și creșterii volumelor de vânzări. Luna decembrie a culminat cu lansarea noului design al PET-ului de apă minerală naturală Bucovina, unic, modern și prietenos cu mediul înconjurător. Mai mult decât atât, Rio Bucovina a fost prima companie din România care a adoptat pentru apa minerală naturală plată Bucovina, standardul european de dop 29/25, aliniindu-se la recomandările și directivele Uniunii Europene în vederea realizării programului de prevenire a deșeurilor de ambalaje” a declarat domnul Răzvan Iancău, Director General și Administrator Rio Bucovina.

Noile ambalaje sunt ușor de recunoscut datorită design-ului unic și al formei speciale și aduc în același timp o revitalizare a logo-ului adaptat și modernizat pentru noul PET.

Planurile de consolidare și creștere ale companiei continuă și în 2014, urmând tendințele pieței și obiceiurile consumatorilor.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Creștere volumică de 4,5% în ultimul an pentru Rio Bucovina
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Rio Bucovina, liderul apei plate îmbuteliate din Bucureşti, raportează o creștere volumică de 4,5% în perioada Decembrie 2012-Noiembrie 2013 vs. Decembrie 2011-Noiembrie 2012. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: