Unilever a anunțat astăzi numirea în funcție a lui Cristian Ungureanu pe poziția de Director Financiar în cadrul Unilever South Central Europe, în locul lui Jordi Aixandri, începând cu 1 octombrie.
Din acest rol, Ungureanu face parte din echipa de conducere care coordonează operațiunile curente și strategia de afaceri pentru întreaga regiune.
„Suntem încântați să avem un coleg cu experiența și nivelul de expertiză al lui Cristian. Experiența și spiritul antreprenorial vor aduce o valoare extraordinară și vor juca un rol important în realizarea ambițiilor de creștere pe care le avem pentru viitor”, declară James Simmons, Managing Director al Unilever South Central Europe.
„Sunt bucuros să contribui prin acest rol la strategia de dezvoltare a Unilever, o companie cu viziune ambițioasă, cu branduri puternice și un comportament sustenabil care generează un impact pozitiv pentru consumatorii din întreaga lume.”, precizează Cristian Ungureanu.
Cristian Ungureanu s-a alăturat echipei Unilever în martie 2018, fiind responsabil de coordonarea activităților de integrare financiară în domeniul fuziunilor și achizițiilor din regiune. Are o experiență semnificativă, deținând poziții anterioare de Director Financiar în cadrul MOL România și Bunge România, precum și în proiecte internaționale din cadrul BERD.
Această decizie a fost luată în urma promovării fostului Director Financiar al Unilever South Central Europe, Jordi Aixandri, în calitate de Director General al Departamentului Financiar din categoria deodorante, activitate coordonată de sediul Unilever din Londra.
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 161,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde € în 2017. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.
Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:
- Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
- Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
- Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.
Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.
Unilever s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.