Cum va arăta piața de ulei din România în următorii 4 ani

Piaţa de uleiuri şi grăsimi vegetale din România a fost influenţată în 2011 de creşterea preţului la materiile prime, în special la seminţele de floarea soarelui, din cauza producţiei insuficiente, ceea ce a forţat producătorii să ridice preţul de vânzare. Cum a evoluat piaţa în 2012 şi care sunt previziunile pentru următorii 4 ani…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,882 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Cum va arăta piața de ulei din România în următorii 4 ani
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: