Activia, cel mai mare brand din portofoliul diviziei Danone de Lactate, lansează prima campanie globală de marketing menită să susțină poziţionarea Activia ca brand ce contribuie la un stil de viaţă sănătos. Campania se concentrează pe un parteneriat cu Shakira, superstarul columbian care susține noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrăznește să te simți bine”.
Campania internațională va fi promovată la TV, în mediul digital, în print, outdoor, in-store și prin acțiuni de relaţii publice. Campania va debuta cu un spot TV nou, care va fi difuzat concomitent în peste 50 de țări din întreaga lume, în data de 16 Martie, readucând în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” folosind dansul ca modalitate prin care se celebrează sănătatea și starea de bine.
Noua piesă a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusă pe noul ei album intitulat „Shakira”, ce va fi lansat pe 25 martie 2014 – asigură coloană sonoră a noului spot TV. Creată de agenţia Vinizius Young & Rubicam Barcelona, reclama a fost realizată de o echipă de renume care îi include şi pe Art Director-ul Eugenio Caballero, câștigător al unui Oscar și pe mult premiatul Javier Aguirresarobe.
Spotul TV include atât o execuție globală de 45’’ pentru lansarea campaniei, cât și un format de 20”/ 30” ce poate fi adaptat local, format care permite fiecărei piețe să se concentreze pe comunicarea perspectivelor și inovațiilor specifice fiecărei ţări.
Acesta este susținut de o amplă campanie digitală, găzduită de o nouă platformă globală de brand, www.activia.com (activ din 16 martie), care va cuprinde materiale exclusive despre campanie, inclusiv scene din culisele filmării spotului TV. Platforma de comunicare on-line a fost gândită astfel încât să livreze la nivel global conținut care va genera buzz și va crește popularitatea „Burticii Fericite Activia”.
Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

http://www.retail-fmcg.ro/fmcg/danone-plateste-o-amenda-de-21-de-milioane-de-dolari.html