Danone lansează campania „Provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi”

Activia lansează o campanie integrată de comunicare, cu o nouă provocare: adoptă obiceiuri alimentare și de viaţă sănătoase, consumă Activia zilnic, timp de 14 zile iar, dacă nu ești mulțumită, Danone îți returnează contravaloarea iaurturilor.

Alegeri alimentare si beneficii nutritionale

Campania informează consumatorii despre susținerea acordată de Societatea de Nutriție din România (SNR), care recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic Activia, ca parte a unei alimentaţii echilibrate. Recomandarea a fost făcută de SNR în urma unei evaluari nutriționale complexe a tuturor iaurturilor din gamele Activia.

Activia este iaurtul probiotic nr. 1 în lume* și în România, iar cei peste 300 de milioane de consumatori din 75 de țări sunt încă o dovadă a aprecierii efectelor sale benefice, a faptului că, odată încercat, iaurtul Activia nu poate dezamăgi. Prin urmare, ce modalitate poate fi mai bună pentrua promova Activia şi obiceiurile sănătoase, dacă nu printr-o campanie de trial, cu garanția returnării banilor către consumatori, dacă nu sunt mulțumiți de noua experienţă?”, declară Anca Stroe, director de marketing Danone Europa de Sud Est.

Iaurtul probiotic Activia conține, pe lângă fermenţii obişnuiţi din iaurt, şi fermentul probiotic Bifidus Actiregularis, selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi utilizat exclusiv de Danone. Numeroasele studii clinice au demonstrat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze bariera gastrică acidă și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari. Fiecare pahar de Activia conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis. Fermenții activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului.

Pe platforma www.activia.ro, brandul oferă o serie de informații interesante precum: numărul femeilor din România care suferă de tulburări funcţionale digestive, sfaturi zilnice pentru o alimentație sănătoasă, recomandări de la Societatea de Nutriție din România, dar și opinii ale consumatorilor. În plus, Activia pune la dispoziție, pe site și pagina de Facebook, concursuri cu premii, dar și o aplicație interactivă unde consumatoarele pot afla, în funcție de stilul de viață și obiceiurile alimentare, cărui tip de femeie Activia îi aparţin: echilibrată, efervescentă sau pragmatică.

Campania „Provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi” se derulează în perioada 15 ianuarie -15 martie 2015.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Danone lansează campania „Provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: