Danone lansează o nouă campanie integrată de comunicare pentru brandul Cremosso

Danone își propune să răsfețe femeile în luna martie și lansează o nouă campanie integrată de comunicare pentru brandul Cremosso: ,,31 de plăceri Cremosso”.

Cremosso Caramel SaratCampania se desfășoară în perioada 4 martie – 3 aprilie 2016 și este susţinută prin spot TV, activări in-store, acţiuni online, în social media și activități de relații publice.

Consumatoarele au ocazia să aleagă una dintre cele 31 de plăceri de pe site-ul dedicat, să savureze orice iaurt din gama Cremosso și să se înscrie în concurs pe baza bonului de cumpărături pentru a-și îndeplini dorința.

,,Iaurtul Danone Cremosso a fost creat special pentru momentele de răsfăț, în care dorim să ne surprindem simțurile cu un gust irezistibil. Acesta oferă atât beneficiile nutriționale ale unui iaurt, cât și plăcerea intensă a unui desert delicios.

De aceea am ales ca brandul Cremosso să ne reprezinte în luna martie în fața femeilor și să le ofere senzații rafinate prin 31 de experiențe aspiraționale. Și pentru că vorbim de plăceri unice, lansăm un nou produs: Cremosso Caramel Sărat, o combinație desăvârșită de iaurt fin și caramel sărat care reușește să surprindă prin gustul provocator care trece subtil de la dulce la sărat și invers.”  declară Carmen Boer – Senior Manager Innovation&Indulgence Brands Danone.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

Printre cele 31 de plăceri incluse în campania Cremosso se numără: o experiență completă de shopping alături de un stilist, o zi cu un șofer personal și o mașină de lux, o rochie, o pereche de pantofi, un parfum sau o bijuterie personalizate create de designeri cunoscuți, sesiuni de răsfăț și dezvoltare personală sau o escapadă la Milano.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,833 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Danone lansează o nouă campanie integrată de comunicare pentru brandul Cremosso
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: