Danone lanseaza OIKOS – un nou brand de iaurturi

OIKOSDanone a lansat, pe 18 iulie 2013, un nou brand de iaurturi – OIKOS. Pentru început, sunt lansate trei variante de produs, pe pat de fructe: cu căpșune, kiwi sau piersici. De altfel, patul de fructe reprezintă o inovație în portofoliul Danone România și permite mai multă libertate de consum, prin posibilitatea de a mixa sau nu iaurtul simplu și fructele, în funcție de preferințe. OIKOS pentru greci înseamnă acasă. Când savurează un iaurt OIKOS consumatorii regăsesc starea de bine, sentimentul de „acasă”, oriunde ar fi.

Noile iaurturi OIKOS, inspirate de rețetele grecești, se remarcă prin conținutul ridicat de proteine, de 5,4%, și conținutul scăzut de grăsime, de doar 2,2%, fiind produse cu o textură cremoasă, densă și un gust bun. Toate aceste beneficii recomandă iaurtul OIKOS ca o gustare sățioasă și sănătoasă, potrivită pentru orice moment al zilei.

„Știm din studiile de piață că în România 1 din 4 lactate fermentate se consumă ca gustare. Prin lansarea OIKOS ne dorim să creștem segmentul de gustări sănătoase din România, segment aflat într-o evoluție rapidă la nivel mondial și pentru care se observă o tendință de dezvoltare și pe piața românească. Iar pentru români mâncarea este o experiență în sine, de aceea trebuie să fie în primul rând gustoasă și sățioasă – ceea ce oferă OIKOS – un iaurt consistent, sățios și gustos, dar în acelasi timp și un snack sănătos”, a declarat Anca Stroe, Director de Marketing, Danone Sud Estul Europei.

Iaurturile OIKOS sunt disponibile într-un ambalaj practic de 150 de grame, ușor de transportat și de consumat atât la micul dejun, ca gustare între mesele principale sau ca gustare ușoară de seară. În plus, noile produse OIKOS sunt o importantă sursă de proteine, fermenți lactici activi și beneficiază de un conținut scăzut de grăsime.

OIKOS are un conținut ridicat de proteine care sunt importante pentru organism, fiind utilizate în mai multe feluri, în funcție de vârstă și activitate: pentru creștere, pentru refacerea țesuturilor, pentru creșterea masei musculare, pentru persoanele care depun o activitate fizică intensă ori fac sport, dar și în constituirea de enzime, factori imunitari – pentru a numi doar o parte dintre beneficii.

Brandul OIKOS este prezent și în Canada și Statele Unite ale Americii. În Canada, la doar doi ani de la lansare, OIKOS este la acest moment cel mai bine vândut iaurt grecesc de pe piață, iar in America este al doilea cel mai bine vândut brand al Danone, după Activia.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Danone lanseaza OIKOS – un nou brand de iaurturi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: