Danone a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2016

Danone România a continuat să se concentreze și în 2016 pe iaurturile cu valoare adăugată pentru consumatori, pentru care se înregistrează un interes în creștere în ultimii doi ani.

Danone2016 a fost, în ansamblu, un an pozitiv pentru business-ul Danone în România, cu venituri stabile în jurul valorii de 479 milioane lei și un profit solid de aproximativ 16 milioane lei.

Rezultatele Danone în România în 2016 creează o bază pentru dezvoltarea sustenabilă în continuare a business-ului și pentru investiții locale, inclusiv în fabrica din București și în susținerea partenerilor locali care ne livrează laptele. Danone rămâne un lider puternic pentru segmentul iaurturilor, această categorie reprezentând activitatea noastră principală, sărbătorind 18 ani de producție în România în 2017,” a declarat Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

Mărcile de iaurt care vin cu valoare adăugată pentru consumatori, așa cum sunt cele din segmentele sănătate activă (Activia, Actimel) și copii (Danonino), au înregistrat o evoluție puternic pozitivă în 2016, atingând chiar și rate de creștere de două cifre. Iaurtul este un produs cunoscut pentru beneficiile sale digestive, iar 3 din 4 români au declarat că au căutat în mod activ produse sănătoase și au preferat variantele premium, atât pentru categorii, cât și pentru branduri*.

Iaurturile care aduc valoare adăugată vor rămâne în centrul atenției noastre și pentru 2017. După un început mai lent de an, evoluăm acum foarte bine și ne așteptăm ca rezultatele acestui an să fie în linie cu așteptările. Campanii de amploare pentru Activia, Actimel și Danonino sunt pregătite de lansare pentru vară,adaugă Natalia Gelstein Kiss.

Peste 1 milion de iaurturi, zilnic, în medie, sunt produse în fabrica din București, folosind anual peste 55 milioane de litri de lapte, în majoritate provenind de la ferme sau gospodari din România.

Danone România a construit un business solid și puternic pe piața locală, investind constant în lapte și produse de cea mai bună calitate, în ferme, în fabrică și în oameni. Aceasta este rețeta pentru o poziție robustă pe piață și pentru a livra iaurturi de calitate produse în România și pe alte piețe”, concluzionează Natalia Gelstein Kiss.

* Nielsen Shopper Consumption, 2016-2017

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi, înregistrând în anul 2016 o cifră de afaceri de 479 milioane lei. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999.

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentaţie pentru bebeluşi și alimentație medicală avansată. Compania Danone urmează de peste 40 de ani un model dual care combină dimensiunea de succes în business cu cea de progres social.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Danone a anunțat rezultatele financiare pentru anul 2016
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Dupa acel episod de acum ceva ani trebuie sa recunosc ca n-am mai consumat iaurt Danone. Nu stiu daca situatia a fost atat de grava precum s-a prezentat in media si cu siguranta imaginea brandului s-a clatinat un pic insa mie mi s-a intiparit in minte intreaga polemica.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: