Danone Romania lansează cașcavalul Casa Bună

  • de

Astăzi, 17 februarie 2011, Danone România lansează un nou produs, Caşcavalul Casa Bună, diversificând astfel gama cu acelaşi nume. Caşcavalul Casa Bună este produs pentru Danone România de către M.J. Dairies, producător specializat în producţia de brânzeturi din Bulgaria.

Noul produs face parte din gama Casa Bună, gamă creată special pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor cu produse gustoase, de calitate şi, în acelaşi timp, accesibile. “Portofoliul de produse al Danone România este diversificat şi se adresează tuturor categoriilor socio-economice. Caşcavalul Casa Bună vine în completarea gamei cu acelaşi nume, în care se regăsesc produse naturale, pentru întreaga familie, la un preţ avantajos”, declară Anca Stroe – Brand Marketing Manager Danone Romania

Caşcavalul Casa Bună are un preţ recomandat la raft în Modern Trade de 7.99 Ron, pentru varianta 250g şi 13.89 Ron, pentru varianta de 450g.

Produsele lactate sunt alimente complexe, care promovează creşterea şi dezvoltarea armonioasă a organismului, prin asigurarea unui aport semnificativ de macro şi micronutrienţi. Astfel, datorită conţinutului de proteine şi calciu, acestea contribuie la o bună dezvoltare şi menţinere a sistemului muscular şi osos, consumul lor fiind indicat la orice vârstă.

DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2009 o cifră de afaceri de 435 milioane RON, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *