Danone România lansează DDB, o nouă categorie de băuturi adresată adolescenților

Danone România lansează, în premieră pe piaţă, DDB (Danone De Băut), o nouă categorie de băuturi adresată adolescenţilor. Cu iaurt dulce-acrişor la bază, DDB are trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lămâie verde, rom şi cola, Coco Grande – cu cel mai intens gust de cocos şi ananas şi Red Hot Cherry, care aduce aroma proaspătă a vişinelor.

“Noua categorie de produse se adresează unui public pretenţios, mereu în căutare de diferenţiere aşa cum sunt adolescenţii, iar DDB vine în premieră pe piaţă cu o propunere cool pentru zona de băuturi. Ne aşteptăm ca DDB să fie primit foarte bine de public şi să depăşim 1 milion de produse vândute în următoarele şase luni,” declară Anca Stroe, Director de Marketing Danone România.

Procesul de creaţie al produsului a fost unul mai puţin convenţional; astfel, echipei tinere de proiect i s-au alăturat agenţia Cohn & Jansen şi cinci adolescenţi, cu vârste între 15 şi 19 ani, pentru a găsi cele mai inspirate forme de comunicare neconvenţională pentru băuturile DDB, colaborare care va continua şi pentru campaniile viitoare. După numai o săptamână de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicată a atins aproape 20.000 fani.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Danone România lansează DDB, o nouă categorie de băuturi adresată adolescenților
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: