Danone România şi-a prezentat azi, 16 mai 2012, rezultatele financiare pentru anul 2011. Cifra de afaceri a grupului a crescut în anul 2011 cu 5, 7% mai mult decât în anul 2010, atingând valoarea de 503 milioane de RON, comparativ cu 476 milioane RON în 2010. Aceste cifre confirmă strategia de creştere pe care Danone o urmăreşte în mod constant, dovedind totodată eficienţa modelului de business al companiei, chiar şi în condiţiile dificile ale pieţei, la momentul actual. Astfel, Danone România îşi menţine poziţia de lider al pieţei în categoria produselor lactate proaspete, deținând o cotă de piaţă de 55% în 2011. Cele 8 branduri de succes şi cele peste 80 de referinţe de produs din portofoliul Danone România, se adresează tuturor categoriilor socio-economice.
„Fiind unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul nostru, investim continuu nu doar în tehnologie, ci şi în oamenii noştri. De aceea, creşterea din 2011 reflectă nu doar performanţa, ci şi eforturile noastre continue de dezvoltare, investiţiile în modernizare, extinderea pe noi canale de distribuţie, abordarea eficientă a pieţei în contextul economic actual, precum şi diversificarea permanentă a portofoliului de produse. Rămânem alături de consumatorii români printr-o ofertă vastă de produse inovative şi de înaltă calitate, adaptate nevoilor nutriţionale ale consumatorilor de toate vârstele”, declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa Centrală şi de Sud.
„Suntem mândri şi fericiţi să ne numărăm, şi în acest an, printre mărcile preferate şi de încredere votate de români, Danone fiind ales, pentru a şasea oară consecutiv, Trusted brand şi a doua oară Superbrand, şi mulţumim consumatorilor pentru încrederea lor în marca Danone”, a mai adăugat Dieter Schulz.
În anul 2011, Danone România a investit peste 16 milioane RON, în efortul său continuu de modernizare tehnologică şi de îmbunătăţire a condiţiilor de muncă pentru toţi angajații. Pentru anul următor, unul din obiectivele grupului este să obţină cel mai bun lapte posibil de pe piaţă, aşa cum declară Bogdan Ioachim, Directorul de Comunicare, Nutriţie şi Ştiinţă al Danone România. Conform acestuia, până la sfârşitul anului 2013, investiţiile viitoare ale grupului vor permite unui număr de 800 de ferme familiale să livreze grupului Danone lapte, în conformitate cu standardele Uniunii Europene.
