DERO lansează campania națională „DERO e al tău”, cu un nou ambalaj în ediție limitată (P)

DERO crede în prospeţimea din inima României curate și a lansat la începutul lunii februarie campania națională DERO e al tău și un nou ambalaj în ediție limitată DERO Ozon+, special creat de tânărul designer român Lana Dumitru.

DERO e al tau-Ozon Plus 8.5KG-EDITIE LIMITATA

Campania a debutat cu lansarea în magazine a noului ambalaj în ediție limitată şi a unei promoţii naţionale adresate consumatorilor DERO. În cadrul promoției, care se desfăşoară în perioada 1 februarie – 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constând într-una dintre cele 5 haine de colecție create special de Lana Dumitru. Colecția este una exclusivă și limitată, hainele putând fi câștigate doar în cadrul promoției, prin înscrierea codului promoțional din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau în aplicația de Facebook dedicată, disponibilă pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales în urma unui concurs de talente desfăşurat în 2014, la care au participat pasionații de design, profesioniști sau nu, care au înscris în competiţie peste 150 de lucrări. Lucrarea „Românesc” semnată de Lana Dumitru a fost declarată câștigătoare în urma votului din cadrul competiției de talente „DERO e al tau” organizată prin intermediul paginii de facebook în vara anului trecut. Începând cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul în ediție limitată DERO Ozon+ 2 kg și 8,5 kg.

Dacă anul trecut am oferit românilor posibilitatea de a crea și alege chiar ei ambalajul DERO OZON+, anul acesta ne-am respectat promisiunea și l-am adus la raft. „DERO e al tău” continuă demersul nostru din ultimii ani prin care readucem în atenţia românilor valorile si traditiile româneşti.„, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Lana Dumitru este un tânăr designer român cunoscut pentru hainele create sub brandul Lana. Ea a realizat designul noului pachet în ediție limitată DERO Ozon+ şi creaţiile vestimentare din campanie pornind de la un motiv tradiţional românesc, prelucrat digital.

Prin tot ceea ce fac, îmi propun ceea ce își dorește și DERO cu această campanie – să pun motivele tradiționale românești într-un context modern, prin care pot deveni parte a vieţii noastre de zi cu zi.„, spune Lana Dumitru.

Campania „DERO e al tău” este o campanie 360˚ și include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO) și bannere online, acţiuni de PR și promoția națională.

Campania națională va fi derulată în perioada 1 februarie – 12 aprilie. În campanie sunt incluse toate produsele DERO în pachet ediție limitată, precum şi cele cu etichete sau benzi promoționale atașate.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » DERO lansează campania națională „DERO e al tău”, cu un nou ambalaj în ediție limitată (P)

Spune-ți părerea

  1. […] lansat la începutul lunii februarie campania națională “DERO e al tău” și un nou ambalaj în ediție limitată DERO Ozon+, special creat de tânărul designer […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: