DERO relansează în această toamnă întreaga gamă de produse

DERO, un brand care este alături de români de mai bine de 50 de ani, relansează în această toamnă întreaga gamă de produse.

DeroNoile produse se regăsesc în magazine începând cu luna septembrie, iar în prezent, consumatorii se pot bucura de surprize, activări și premii prin campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri.

Odată cu relansarea portofoliului de produse, DERO lansează și o nouă campanie integrată, „DERO 2în1. E unul pentru doi!” și inițiază dialogul pe tema distribuirii treburilor casnice în familiile din România.

„Relansarea gamei de produse aduce și o nouă campanie de comunicare, care fundamentează misiunea DERO, cea de a susține visurile româncelor și inițiativele ce contribuie la dezvoltarea acestora. DERO consideră că spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri. DERO, prin parfumurile sale încântătoare, face spălatul hainelor mai plăcut pentru toată lumea, așa că îi încurajăm și pe bărbați să încerce produsele noastre.”, a declarat Monica Tamaș, Senior Marketing Manager Laundry în cadrul Unilever South Central Europe.

Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia să afle despre beneficiile împărțirii responsabilității spălatului hainelor cu partenerii lor. Campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri vor aduce consumatorilor mii de premii pentru două persoane.

Cu o tradiție de 50 de ani, DERO este o marcă românească modernă care a purtat dintotdeauna o mică parte din România în numele său – care provine de la „Detergent al României”. Lansat pe piața din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenți din Ploiești, produsul a ajuns în timp să devină marcă sinonimă cu „detergentul”. Brandul a fost achiziționat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovație prin modernizarea produsului, a ambalajului și alinierea la standarde occidentale, dar totodată și păstrarea specificului 100% românesc.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *