Din poză în farfurie, noul proiect digital Coca-Cola care încurajează mesele în familie

Coca-Cola România continuă campania Hai Să Mâncăm Împreună cu un proiect digital inovativ, prin care mamele pot afla reţetele preferate ale tinerei generaţii.

Vizual Din Poza in Farfurie

Iniţiativa Din Poză în farfurie îşi doreşte să apropie membrii familiei pornind de la un obicei tot mai des întâlnit astăzi – acela de a publica pe reţelele de socializare fotografii cu preparate culinare inedite, diferite de cele pe care le aleg în mod obişnuit.

Teodora Rogobete blogger culinar la Teo’s Kitchen.ro – se alătură mişcării în calitate de ambasador şi dezvăluie consumatorilor reţetele din spatele preparatelor postate pe Facebook sau Instagram sub hashtagul #HaiSăMâncămÎmpreună.

“Deşi suntem din ce în ce mai prezenţi pe mediile digitale, găsim tot mai rar timp pentru a fi în compania celor dragi. Programul zilnic foarte încărcat sau distanţa fizică faţă de cei dragi sunt motive care ne împiedică să luăm mai des masa în familie. Prin acest proiect, ne dorim să oferim soluţii adaptate acestei realităţi, care să contribuie, în acelaşi timp, la o apropiere între membrii familiei”, declară Miruna Smeureanu, Public Affairs and Communication Manager Romania & Moldova  

Din poză în farfurie va avea o secţiune dedicată pe blogul www.teoskitchen.ro, unde cititorii pot găsi trei reţete noi pe săptămână. Cu ajutorul Teodorei Rogobete, fotografiile publicate sub hashtagul #HaiSăMâncămÎmpreună se vor transforma în noi surse de inspiraţie pentru mamele care vor să-şi surprindă familia cu preparatele preferate.

“Dincolo de pasiunea de a găti, întotdeauna simţim provocarea de a pregăti un preparat care să fie pe placul tuturor din familie. De fapt, este felul nostru de a ne exprima bucuria de a-i avea pe cei dragi la masă, iar mesele în familie sunt un prilej de a păstra acea legătură unică care defineşte fiecare familie. Este important să nu uităm cât de bine ne simţim unul în compania celuilalt, iar în calitate de mamă preţuiesc şi mai mult aceste momente”, spune Teodora Rogobete, Ambasador al campaniei.

Desfăşurată pe tot parcursul acestui an, noua ediţie a campaniei Hai Să Mâncăm Împreună beneficiază de un mix de comunicare care include spoturi TV, panouri outdoor, evenimente de PR, proiecte digitale şi activări speciale pentru consumatori.

#HaiSaMancamImpreuna a fost prima campanie de Live Twitting dezvoltată în România, premiată Golden Drum la categoria Direct Campaigns în anul 2013.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Din poză în farfurie, noul proiect digital Coca-Cola care încurajează mesele în familie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: