Discover The New TSAR by Alexander Vodka, o campanie semnata Papaya Advertising

Alexander Vodka introduce „The New TSAR” intr-o campanie semnata Papaya Advertising. Campania Alexander Vodka „The New TSAR” se deruleaza in perioada martie – mai 2013 in print, TV, PR, Facebook si prin numeroase executii de BTL.

Alexander Vodka face parte din portofoliul Alexandrion Grup Romania si este produsa dupa o reteta traditionala ruseasca. Obtinuta doar din alcool provenit din cele mai bune boabe de grau, distilata de 5 ori prin diferite coloane de distilare si filtrata tot de atatea ori, Alexander Vodka este gustoasa, usor de baut si perfecta pentru cocktail. Datorita retetei sale si gustului deosebit, Alexander Vodka ocupa locul 3 in piata din Romania si se adreseaza consumatorului clasic care o bea ‘dry’ si tinerilor, ca ingredient nelipsit al petrecerilor, in mix-uri.

Filmat in 2 zile (la – 15 grade C) cu actori din Belarus, Lituania si Romania, spotul campaniei a avut nevoie de 3 luni de post-productie pentru finisarea detaliilor de imagine si sunet, demne de intalnirea cu un tsar.

Echipa care a lucrat la productia si executia spotului TV: Papaya Advertising (Robert Tiderle – Director de Creatie, Petru Cuciuc – Art Director, Andreea Balta – Account Executive, Ramona Sima – Client Service Director).

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Discover The New TSAR by Alexander Vodka, o campanie semnata Papaya Advertising

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: