Domestos a dat startul concursului național de creativitate „Susține igiena de 10”

Domestos, brandul de produse de curăţenie aparţinând companiei Unilever, a dat startul oficial al concursului național de creativitate „Susține igiena de 10”, cu sprijinul Ministerului Educației Naționale.

Domestos

Inițiativa se va desfășura în perioada 15 septembrie – 1 noiembrie 2017 și își propune, ca in fiecare an, să contribuie la imbunatatirea conditiilor de igiena din scoli si gradinite, dar si la creșterea nivelului de conștientizare a importanței igienei în rândul populației.

Tematica inițiativei o reprezintă igiena toaletei la școală/gradiniță sau acasă: semnificația igienei de nota 10, importanța menținerii igienei, modalitățile de combatere a virusurilor și bacteriilor. Tema sub care se desfășoară este “Fii ajutor de Căpitan și învinge microbii!”.

Înscrierea la concurs

Ca în fiecare an, înscrierea materialelor creative în concurs se realizează de către învățători sau educatori, în numele clasei, prin încărcarea creațiilor copiilor pe site-ul www.domestos.ro, în secțiunea dedicată concursului.

Şcolile/gradinițele câştigătoare care obțin același număr de voturi din partea vizitatorilor website-ului www.domestos.ro vor fi departajate de Comisia de jurizare, în funcţie de originalitatea ideii sau abordării, respectarea tematicii, creativitatea în desen, text, fotografie, film etc. Vor exista mai multe tipuri de premii:

a. Premii în bani, pentru primele 10 scoli din clasament, în valoare cumulată de 29.000 euro, destinate îmbunătăţirii condiţiilor de igienă din grupurile sanitare din unitățile de învățământ (reamenajare/ renovare/ echipare corespunzătoare a grupurilor sanitare din unitățile de învățământ/construcția unor toalete noi).

b. Premii în produse Domestos pentru igienizarea generală a şcolilor/grădinițelor câştigătoare  (primele 15 scoli din clasament).

c. Kit-uri educaţionale/ jocuri pentru preșcolarii/elevii implicați în realizarea lucrărilor câştigătoare (pentru primele 10 scoli din clasament).

În plus, toţi copiii din clasele înscrise în concursul naţional vor primi garantat un creion şi orar, cu figura Căpitanului Igiena, ce le va aminti zi de zi de importanţa igienei de nota 10.

Etape Concurs

Campania organizată de Domestos se desfășoară anul acesta în două etape: prima etapă (15.07 -15.09.2017) a constat în strângerea de fonduri, 1% din vânzările Domestos cumulate fiind folosite în faza a doua a campaniei (15.09 – 19.11.2017), care constă în concursul național dedicat școlilor și grădinițelor.

Pe toată durata întregii campanii, inițiativa Domestos a beneficiat de susținerea Andreei Marin, a lui Teo Trandafir și a bloggerilor de parenting Ela Crăciun și Dan Cruceru, toți părinți, sensibili la importanța igienei în școli și grădinițe.

Anul trecut, peste 25.000 de elevi din ciclul primar și grădinițe, sub îndrumarea cadrelor didactice, au realizat lucrări colective care au ilustrat semnificația igienei de nota 10 și modul în care îl pot ajuta pe Căpitanul Igienă să salveze lumea de microbi și bacterii, utilizând diferite forme de expresie: desen, colaj, machetă, text, fotografie, film.

Din cele peste 1000 de lucrări înscrise de școli din întreaga țară, 12 au fost declarate câștigătoare, iar școlile au primit finanțări în valoare de 17.000 de euro pentru renovarea unităților sanitare, precum și produse Domestos pentru igienizare.

„Ne bucurăm că prin această inițiativă educațională, Domestos poate contribui la îmbunătățirea condițiilor de igienă din școli și grădinițe. Rezultatele bune de anul trecut ne-au făcut să continuăm inițiativa în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale și, de la an la an, sa crestem plafonul de premiere, anul acesta depasind 40.000 euro” a declarat Andra Sima, Brand Building Manager HouseHoldCare, Unilever South Central Europe.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Domestos a dat startul concursului național de creativitate „Susține igiena de 10”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: