Doncafe lansează o campanie adresată femeilor din România

Doncafe, parte a grupului Strauss România, lansează o campanie adresată femeilor din România, o nouă etapă în comunicarea de brand, și marchează o evoluție firească a mărcii și a mesajului său.

doncafeTrăim un moment în care rolul femeii în societate și familie este în continuă transformare. Asistăm la o tranziție de la femeia care trebuie să-și dedice timpul familiei, la femeia care alege să fie alături de cei dragi.

Dacă până acum momentele de respiro veneau după milioane de alte momente pe care femeile le ofereau celorlalți, campania Doncafe își propune să ducă lucrurile la următorul nivel. Este o evoluție firească, inspirată din studiile și trendurile ultimilor ani.

Doncafe s-a remarcat de-a lungul timpului prin recunoașterea meritelor femeilor din România, iar, prin lansarea noii campanii, își reafirmă misiunea de a le încuraja să își exploreze ambițiile și interesele personale. Dincolo de rolurile clasice de mame, fiice, soții, colege sau prietene, Doncafe își propune să ”trezească” femeile și să le încurajeze să depășească stereotipurile impuse de societate.

Campania Doncafe este o inițiativă care își propune să inspire și să încurajeze femeile să se afirme fără îngrădiri de ordin cultural și social, oferindu-le în același timp, un moment de relaxare și introspecție, la o ceașcă de cafea.

Campania va fi comunicată printr-un mix de canale care va include TV, digital, precum și activări de PR și social media. Lansarea va avea loc prin intermediul unui TVC – manifest, care spune povestea femeii din perspectiva etapelor importante prin care trece, din momentul în care s-a oprit să mai facă lucrurile pe care i le-au dictat alții și și-a ascultat propriile dorințe.

Grupul Strauss este o companie internațională listata la bursă, cu peste 70 de ani de experiență în domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. Strauss Coffee este a 4-a companie producătoare de cafea din lume în ceea ce privește achizițiile de cafea verde, iar în ultimii 8 ani s-a remarcat drept unul dintre producătorii de cafea cu cea mai rapidă ascensiune. Activitățiile Strauss Coffee se axează pe categoria de cafea prăjită, măcinată, dar și alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o soluție pentru piața AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele și servicii de cafea pentru birou.  Compania este leaderul pe cea mai mare piata de cafea din lume – Brazilia, de asemenea este unul dintre jucătorii principali ai piețelor de cafea din Europa Centrală și de Est, Israel și se clasează pe locul 1 sau 2 în majoritatea piețelor în care operează.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,909 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Doncafe lansează o campanie adresată femeilor din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: