Dorna lansează campania #NaturaUndeNuTeAștepți, o inițiativă prin care își propune să inspire oamenii să se bucure de natură și să aibă grijă de mediul înconjurător, creând un liant între orașul aglomerat și natură, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un conținut de până la 30% plante, dar și printr-o serie de activări neașteptate, chiar în inima orașului.
”Unul dintre angajamentele pe care ni le-am luat încă de la început este să răspundem întotdeauna dorințelor consumatorilor noștri și să folosim într-un mod cât mai sustenabil resursele limitate pe care le avem. Pornind de la această promisiune, am lansat în 2014 ambalajul PlantBottle™ – prima sticlă PET făcută parțial din plante, ca o soluție sustenabilă și inovatoare. Prin #NaturaUndeNuTeAștepți vrem să continuăm acest demers și să le oferim oamenilor natura mai aproape de ei, în cele mai surprinzătoare locuri”, a declarat Anca Năstase, Senior Brand Manager Still Drinks Romania & Moldova.
Inovația ambalajului PlantBottle™ vine din faptul că depinde într-o măsură mai mică de resurse neregenerabile, comparativ cu ambalajele clasice și reduce considerabil emisiile de carbon. Principala diferență dintre ambalajele PlantBottle™ și cele PET tradiționale constă în materialele folosite pentru fabricarea recipientului. Ambalajele PET clasice sunt realizate din combustibili fosili, precum petrolul, în timp ce ambalajele PlantBottle™ sunt realizate dintr-o combinație de materiale clasice și până la 30% conținut din plante. În PlantBottle™, o parte dintre componentele clasice pe bază de petrol au fost înlocuite cu trestia de zahăr.
Ambalajele PlantBottle™ arată și se comportă exact ca PET-urile clasice, dar au o amprentă mult mai redusă asupra mediului și asupra resurselor, și sunt 100% reciclabile.
Apa Dorna își are izvorul în Carpații Orientali, într-o zonă protejată ecologic din Vatra Dornei. Pornind din inima naturii, Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepți, până în ambalajele sale și chiar în aglomerația orașului.
Campania va fi comunicată printr-o serie de activări surprinzătoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital și PR.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
